Семејството Тајкан полека, но сигурно се шири. Редовниот настап неодамна доби авантуристичко издание Cross Turismo, а сега пристигна и Sport Turismo. И тоа во сите верзии на моќта. Со ова, покрај стандардното GTS издание, пристигнаа и посилни изведби, се со цел на љубителите на патните возила да им се даде уште еден избор.
Со нормална висина на подот и без пластични заштити, автомобилот го врати својот изглед, а идните сопственици добија малку поудобна и практична кабина. На крајот на краиштата, веќе е виден сличен рецепт на Panamera.
Бројките велат дека предните патници во пределот на главата имаат дополнителни 9 mm, а задните дури 45 mm. Вреди да се споменат 446 литри багажен простор, како и дополнителни 84 литри во предниот резервоар. Во споредба со Taycan, и капакот на багажникот е поголем.
Самиот внатрешен дизајн е реплика на Taycan, а истото важи и за опремата. Најновата PCM инфозабава е стандардна, а листата на опции вклучува стаклен покрив со контрола на засенчување, како и систем за самостојно паркирање, каде што автомобилот се управува однадвор.
Погоните се исти како кај Taycan, така што на списокот има две батерии (79,2 и 93,4 kWh), опцијата за погон на сите тркала и моќноста се движи од 326 до 625 КС во Turbo S. Краткорочните максимални 761 КС овозможува Taycan да спринтува до 100 km/h за 2,8 секунди, но и максимални 260 km/h.
Познати се и цените. Почетокот е од 86.495 евра за најслабата верзија со погон на задните тркала, односно 107.439 евра за S верзијата со 435 КС и погон на сите тркала. Топ верзијата започнува од 187.288 евра.