GSE порано значеше Grand Sport Einspritzung, а сега значи Grand Sport electric. Преведено, Opel уште еднаш влезе во историјата со цел да даде дополнителен импулс на новата подмарка посветена на спортските перформанси на електрифицираните модели со помош на култното име.
Првиот во серијата е Opel Astra, во компактна и караван верзија, а GSe носи препознатлив динамичен изглед зачинет со спортски елементи како 18-инчни бандажи. Исто така, има соодветни значки и голем број додатоци во кабината предводена од спортските седишта Alcantara.
GSe не е само шминка, па сега се нуди и како plug-in хибриди, каде што носи подинамични возни карактеристики преку т.н. GSe шасија. Новата суспензија со спуштена положба на подот за 10 mm и рекалибрирани поставки ќе придонесе за поинакво чувство на возење, дополнително засилено со моќниот хибриден погон од 225 КС (и 360 Nm).
„Амортизерите се опремени со технологија за селективна фреквентна амортизација (KONI FSD), која овозможува различно амортизација на високи фреквенции (контрола на суспензијата) во споредба со ниските фреквенции (контрола на каросеријата)“, велат од Opel. Верзиите на GSe имаат нови поставки на системот ESP со повисок праг на активирање.
„Новата Astra GSe и новата Astra Sports Tourer GSe се идеални претставници на нашата динамична нова под-марка, целосно во согласност со нашата стратегија да станеме целосно електричен бренд до 2028 година“, рече главниот извршен директор на Opel, Флоријан Хуетл.
Ако сте еден од оние љубители на стариот Mantis, а сте лојални на Opel дури и под капата на Stellantis, ова е еден од најдобрите избори на патот кон чиста електрификација, што поранешниот гигант од Риселсхајм се обидува да го постигне до 2028 година.