Претставен на Саемот за автомобили во Женева во 2024 година, новиот MG3 прави неколку големи чекори напред во однос на оригиналот. Меѓу нив е и употребата на првата целосна хибридна погонска група на MG, слична на оние што ги користат Yaris и Clio E-Tech.
Системот Hybrid Plus, како што го нарекува MG, користи 1,5-литарски бензински мотор со четири цилиндри и електричен мотор за придвижување на предните тркала. Комбинираната моќност е 192 КС, со вртежен момент до 250 Nm достапни само од електричниот мотор.
Посебен генераторски мотор се користи за напојување на батеријата MG3 од 1,83 kWh или директно до главниот е-мотор доколку е потребно. Во меѓувреме, бензинскиот мотор е поврзан со тристепен автоматски менувач за кој MG тврди дека реагира повеќе од CVT менувачите што често се користат во хибридните автомобили.
Главната предност на погонската група Hybrid Plus е ефикасноста, а новиот MG3 официјално може да троши 4,4 литри на 100 km, со емисија на CO2 од 100 g/km. За ова придонесува способноста на автомобилот да вози на чиста електрична енергија за кратки периоди до 80 km/h во EV режим.
Но, бидејќи сам електричниот мотор произведува 134 КС - всушност повеќе од бензинскиот мотор - MG вели дека се справува со голем дел од кревањето тешки товари, вклучително и забрзувањето, пред бензинскиот мотор дури и да треба да се вклучи.
Како резултат на тоа, новиот MG3 има импресивни перформанси за хибридно супермини. Спринтот до 100 km/h се постигнува за осум секунди, во споредба со повеќе од девет секунди за Clio и Yaris.
На возачите им се нуди вообичаеното трио режими на возење Еко, Стандарден и Спорт, додека автомобилот автоматски избира еден од неговите пет можни режими на возење во зависност од тоа дали моторот сака да се фокусира на обезбедување погон, енергија за е-моторот, полнење на батеријата или да останува неактивен.
Во однос на дизајнот, предниот дел на MG3 е дефиниран со џиновска решетка што се протега низ предниот дел на автомобилот, опкружена со низа слично големи доводи за воздух, со разделник од „карбонските влакна“ подолу. Спротивно на тоа, задниот дел е многу поедноставен.
Расфрлани се елементите споделени со целосно електричниот хечбек MG4 и спортскиот автомобил MG Cyberster. Како и тие модели, новиот MG3 има аголни LED фарови и голема хромирана значка MG на остриот нос.
Внатре, MG3 има два лебдечки екрани, слични на MG4. Секој модел добива 7-инчен дигитален инструмент табла, додека 10,25-инчен екран на допир се наоѓа на врвот на контролната табла. MG вели дека графиката и респонзивноста на неговиот инфозабавен систем iSmart се подобрени за MG3.
Редот на прекинувачи во стилот на пијано на контролната табла обезбедува некои контроли за климатизацијата и јачината на звукот на медиумите, а има и повеќе копчиња и контроли сместени на малку квадратниот волан (исто така од MG4).
MG3 го користи познатиот ротационен избирач на брзините на марката на централната конзола, но уникатните допири како навлаките на седиштата и светло портокаловите контрастни шевови го издвојуваат овој автомобил од неговите браќа и сестри.
Новиот MG3 е малку подолг и поширок од неговиот претходник, за кој MG вели дека ослободиле повеќе простор за патници и го зголеми багажникот од 285 на 293 литри - седум литри повеќе отколку што нуди Yaris, но осум литри помалку од Cliо.
MG3 ќе биде достапен во две нивоа на опременост – SE и Trophy – па дури и основните модели ќе ги добијат тие двојни екрани, Apple CarPlay и Android Auto конекција, сателитска навигација, клима уред, четири USB порти за полнење, задни сензори за паркирање и камера наназад.
Автомобилот исто така добива низа системи за помош на возачот, како што се адаптивна контрола на патувањето, предупредување за преден судир и помош за задржување лента. Повисоките спецификации додаваат тапацир во стил на кожа, влез без клуч, загреани предни седишта, загреан волан и паркинг камера од 360 степени.