Audi полека но сигурно презема доминантна улога во Volkswagen групацијата. Откако многу успешно ги воведе Lamborghini и Ducati во новата ера, сега ќе се обиде да го повтори и со престижната британска марка.
Бентли со години е под покровителство на VW, а неговиот бизнис досега го водел прилично лабаво Porsche. Малкумина би го кажале тоа бидејќи Бентли имаше голема слобода во креирањето на деловната политика. Сепак, дојде пандемија и со тоа заврши времето кога се дозволуваше да се трошат пари. Кру наскоро морал да го прекине производството на својот познат V8 мотор и полека да се сврти кон модерните технологии.
Планот на Фолксваген е јасен од 2020 година. Наречен е Together 2025+ и претставува ново реструктуирање што резултира со намалување на фиксните трошоци за 5 проценти и трошоците за материјали за уште 7 проценти за само две години.
Во исто време, сите луксузни брендови остануваат во портфолиото на групацијата и не сакаат да се откажат од нив. Секако тука не е вклучен Бугати кој и тогаш не бил спомнат во стратегијата.
Bentley е под целосна контрола на Audi од првиот ден од оваа година, што значи дека тие ќе работат заедно на електрификација и технолошка соработка, се` со цел Bentley да ги помине овие многу предизвикувачки времиња што е можно поуспешно.
Секоја одлука на Бентли мора да биде координирана и одобрена од Инголштад, а истото важи и за секоја идна инвестиција. На пример, нема да може да се работи со Lamborghini, на пример, без одобрение од Audi. Ова го прави Bentley уште еден сателит за чија стратегија се грижи Audi.
Впрочем, Audi има финансиска контрола врз марката, но и целосна одговорност. Адријан Халмарк станува еден вид менаџер на Бентли, додека шефот на Ауди, Маркус Дузман ги носи одлуките.
За дополнително да ги зачинат овие улоги, да речеме дека Германците ќе им наредат на Британците што и како да прават, ако сакаат, ќе можат да ја сменат администрацијата, па дури и да влијаат на нивниот производствен капацитет. А кога станува збор за производството, сегашната платформа на Porsche MSB ќе биде заменета со модуларни PPE41 / 51 и SSP4 / 5.
Според достапните информации, првиот електричен Bentley ќе се појави на пазарот во 2025 година, моделот D-Lux, кој ќе биде пандан на денешниот Land Rover Velar. Во меѓувреме ќе пристигнат и plug-in верзии на актуелните модели, како и електричните Flying Spur и Bentayga.
Планот е јасен, но сè уште не е јасно дали прилично конзервативната клиентела ќе биде подготвена толку брзо да премине од бензински пумпи на електрични полначи.