Покрај забележително поатрактивен изглед, Vantage добива значителен скок во перформансите на моторот. Со темелни модификации, 4.0 V8 со две турбини сега регистрира плус од 155 КС и 115 Nm, односно дава максимални 665 КС и 800 Nm. Доволно за Aston да каже дека во својата 74-годишна историја ниту еден модел не бил толку фокусиран на возачот.
Астон привлекува внимание со тоа дека ова е најбрзиот Vantage во историјата. Со гореспоменатите 665 КС на задната оска, тој забрзува до 325 km/h со спринт до 100 km/h за 3,5 секунди.
Во исто време, инженерите на Aston работеа напорно за да извлечат толку од класичниот топлински мотор. Менувачите имаат компресија, електроника, инсталирани поголеми турбини и темелно подобрено ладење на моторот. Дури и предната табла порасна за 56 проценти за да вшмукува повеќе воздух. Осумстепениот менувач на ZF е задржан, но со дополнителна калибрација.
А притоа се мислеше и на оние со недостаток на искуство. Системот за контрола на лансирањето е нов, па дури и можност за ненадеен старт со мало покажување преку контролираното лизгање на погонските тркала. Возачот избира колку лизгање ќе се толерира, како и со кои поставки на суспензијата да го започне возењето.
Покрај зголемувањето на моќноста, Aston Martin одлучи дополнително да ја подобри јачината на телото. Со тоа Vantage се оддалечи од DB12, кој се уште е тркачки GT, па дури потоа тркач.
Клиентот добива и специјално развиени гуми Michelin Pilot Sport S 5 со дополнителен притисок. Предните и задните се со дијаметар од 21 инчи, но забележливо пошироки одзади: 325 наспроти 275. Стандардното поставување вклучува дискови од 360 mm назад и 400 mm напред, додека композитните сопирачки доаѓаат како опција и заштедуваат дополнителни 27 килограми.
И на крај, да го споменеме целосно новиот ентериер, кој сега изгледа значително помодерно и во склад со актуелните трендови. Сè на сè, Vantage направи значителен скок кон најдоброто.