„Најгрдиот автомобил“ доби реинкарнација, коментарите охрабруваат (ФОТО)

Fiat Multipla е познат како еден од најконтроверзните автомобили кога станува збор за дизајнот.

Овој необичен модел на автомобил дебитираше во 1998 година како MPV (повеќенаменско возило), а се произведуваше до 2010 година.

Историјата на Fiat Multiplа датира од 1990-тите, кога зголемената побарувачка за повеќенаменски возила во автомобилската индустрија и потребата за иновации го поттикнаа Fiat да развие нешто поразлично од конвенционалните MPV на пазарот. Резултатот беше Fiat Multipla, кој се истакна по својот уникатен и ексцентричен дизајн.

Што се однесува до реакциите на Мултипла, тие беа крајно поделени. Додека некои ја ценеа храброста на Fiat да истражува нови дизајнерски насоки и да донесе нешто различно на пазарот, други не можеа да се помират со неговиот изглед. Изгледот на Мултипла со три пара светла на предниот дел на возилото и неконвенционалниот облик на каросеријата беа предмет на шеги и критики.

Сепак, и покрај контроверзноста околу дизајнот, Fiat Multipla беше функционално возило со пространа внатрешност, можност за превоз до шест лица и многу практични решенија за семејствата.

Своето место во автомобилската култура го заслужи како уникатен и препознатлив модел. Иако повеќе не се произведува, останува запаметен како еден од најекспресивните примери на дизајнерско експериментирање во светот на автомобилите. Можеби тоа е причината зошто сè уште е основа за нови експерименти, бидејќи денешните клиенти се многу повеќе склони кон необични решенија отколку што беа на крајот на минатиот век.

Еден од дизајнерите кои се обиделе да направат модерна интерпретација е Maltese Design, а коментарите се повеќе од охрабрувачки.

Во оваа визија, Multipla го задржува оригиналниот дизајн на профилот, но со поостри, извајани линии. Подобрен со поголеми тркала и пониска силуета, зрачи со спортски дух. Значајните промени во дизајнот вклучуваат потенки LED светла во форма на Y кои ги заменуваат препознатливите ниско поставени светла и испакнатите тркалезни фарови.

Имплементацијата на тенки рачки на вратите и нагласените задни браници додаваат на уникатната естетика. Предните врати се отвораат конвенционално, додека задните врати се чини дека се отвораат наназад, слично како кај моделите на Rolls-Royce со четири врати.

Кијану Ривс посетил фабрика за ауспуси во Словенија и одржал таен состанок

Кијану Ривс последните денови ги помина во Словенија, а петокот и саботата ги помина во Прелук, кај Опатија, а потоа се упати кон Љубљана.

Познатиот актер беше воодушевен од Кварнер, кој го посети во друштво на филмскиот продуцент Гард Холингер, со кого во 2011 година ја основаа американската компанија „Arch Motorcycles“.

Ривс бил во Словенија поради неговиот бизнис со мотоцикли. Имено, според словенечките медиуми, Ривс одржал тајна средба со сопственикот на компанијата Акраповиќ, еден од најпознатите светски производители на издувни системи. Покрај тоа, тој ја посети и фабриката за аусуси, а по средбата во Љубљана се упатил кон аеродромот и во неделата наутро заминал од Словенија.

Киану е нормално љубител на мотори, па не случајно го избрал Прелук. Имено, таму се одржало светското првенство во мотоциклизам, а хотелот во кој престојувал се наоѓа во близина на Опатијската кривина. Освен тоа, недалеку од Риека се наоѓа и тркачката патека Гробник, поради што постои можност актерот повторно да го посети Кварнер.

Извор: Индекс

„Google“ исклучува уште една популарна апликација

Апликацијата „Google Pay“ се исклучува во Соединетите Држави.

Самостојната верзија на апликацијата „Google Pay“ веќе нема да биде достапна за американските корисници по 4 јуни оваа година.

Наместо тоа, корисниците се охрабруваат да се префрлат на „Google Wallet“. На другите пазари, апликациите сè уште ќе биде достапна.

Со исклучувањето на „Google Pay“, функциите како што се „P2P“ плаќања, наоѓање и нудење попусти и управување со банкарски сметки исто така ќе исчезнат.

„Google Wallet“ ќе стане главна услуга за безбедно складирање на информации од кредитни картички и лични документи. Паричникот се користи пет пати повеќе од „Pay“ во САД.

На корисниците им се препорачува да ги префрлат своите средства и податоци на „Wallet“ или да забранат сметка до 4 јуни.

Извор: Б92

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

притисни ентер