Волво за годинава најави промоција на пет нови модели

Минатата година беше втора последователна година на рекордна продажба за Volvo, со испорачани 763.389 автомобили, што е за 8 проценти зголемување во однос на претходната година.

Волво за годинава најави промоција на пет нови модели

И покрај овој солиден резултат, брендот во сопственост на Geely тврди дека се подготвува за „турбулентна 2025 година поради предизвикувачките пазарни услови“. За да остане конкурентен, Volvo ја комплетира ажурираната понуда, вклучувајќи освежени производи и нови додатоци во својата палета.

За време на конференциска врска по објавувањето на годишниот извештај, претседателот и извршен директор на Volvo, Џим Роуан, зборуваше за тоа што е следно.

EX30 Cross Country, солидна варијанта на најмалиот електричен кросовер на марката, ќе пристигне на 10-ти февруари. Што е уште поважно, Швеѓаните оваа година го претставуваат својот прв електричен седан, ES90. Дополнително, за Кина се планира и plug-in хибрид со долг електричен опсег, додека два постоечки модели ќе бидат освежени.

EX60 нема да излезе во продажба оваа година, но прототипите ќе бидат изградени и тестирани во текот на 2025 година.

Ќе се појави на пазарот во 2026 година како прв електричен модел на брендот базиран на платформата SPA3, за која луксузната марка тврди дека ќе му овозможи да постигне значително намалување на трошоците. Дали тоа ќе значи пониски цени за потрошувачите, останува да се види, но Volvo ветува дека ќе испорача придобивки на клиентите и нови технолошки иновации.

Шефот на Volvo тврди дека новиот EX60 ќе биде „менувач на играта“ за брендот, а два дополнителни модели базирани на платформата SPA3 веќе се во изведба.

Сепак, Volvo нема да се фокусира исклучиво на електрични возила. Тие веќе се откажаа од плановите да бидат целосно електрични до 2030 година. Наместо тоа, тие сакаат plug-in хибридите и електричните возила да учествуваат со 90-100 проценти од продажбата. За време на конференцијата, извршниот директор на компанијата изјави дека благите хибриди ќе продолжат да се нудат во наредните години.

Портпаролот неодамна изјави дека XC90 со бензински мотори ќе остане во производство сѐ додека има побарувачка. Големиот бензински теренец, кој оваа година ја слави својата 10-годишнина, беше подложен на втор фејслифтинг во 2024 година и е тука на долги патеки.

Иако тие не се откажуваат од возилата со внатрешно согорување (ICE), компанијата сè уште гледа светла иднина за електричните возила, охрабрени од нејзините силни резултати во 2024 година.

Продажбата на возила со нулта емисија се зголеми за 54 отсто на 175.194 единици, што претставува 23 отсто од вкупните испораки. Volvo со гордост известува дека електричните возила имаат најголем удел на пазарот меѓу традиционалните производители на луксузни автомобили. Земајќи ги предвид plug-in хибридите, автомобилите со приклучок за полнење (PHEV+EV) учествувале со 46 отсто од вкупните испораки минатата година.

Врховниот суд на Бразил одобри судење против Болсонаро

Бразилскиот Врховен суд денеска со мнозинство гласови одлучи поранешниот претседател Жаир Болсонаро да биде изведен пред суд по обвинение за заговор за соборување на владата по изборниот пораз во 2022 година.

Врховниот суд на Бразил одобри судење против Болсонаро

Тројца од петтемина судии гласаа за судење против Болсонаро. Доколку биде прогласен за виновен, тој може да се соочи со казна затвор од над 20 години.

Судијата Алешандри де Мораис на денешното рочиште покажа снимки од насилниот упад во владините згради, што се случи една недела по инаугурацијата на претседателот Луиз Инасио Лула да Силва во јануари 2023 година.

Болсонаро, кој ја водеше земјата од 2019 до 2022 година, е обвинет за пет кривични дела, меѓу кои и обид за насилно укинување на демократскиот поредок.

- Болсонаро систематски ја поткопуваше довербата во електронските гласачки машини во обид да ја дискредитира својата изборна загуба, рече на судењето судијата Мораис.

ЕУ со строги правила за несовесни возачи- одземање на возачка во една, ќе важи во сите 27 земји

Европскиот парламент и претставниците на земјите-членки постигнаа договор за нова директива која ќе овозможи забраната за возење наметната во која било земја-членка на ЕУ да важи во целата Унија.

ЕУ со строги правила за несовесни возачи- одземање на возачка во една, ќе важи во сите 27 земји

Оваа значајна промена носи ново ниво на координација на транспортната политика на Европската унија и ја зголемува безбедноста на патиштата во сите 27 земји-членки, пренесе Телеграф.

Според новиот договор, доколку возачот направи сериозен сообраќаен прекршок во земја на ЕУ, казната за суспендирање на возачката дозвола ќе важи и во земјата каде што е издадена дозволата. Ова претставува значителна промена од досегашната практика, според која забраните за возење се применуваат само во земјата каде што е извршен прекршокот.

Земјата што ја издала возачката дозвола ќе биде обврзана да ја спроведе забраната за возење низ цела Европската унија, што значи дека возачите повеќе нема да можат да ги избегнат последиците од сериозни прекршоци со преминување на границата.

Кои прекршоци резултираат со забрана за возење во ЕУ?

Новите прописи ќе се применуваат особено за најтешките сообраќајни прекршоци како што се возење под дејство на алкохол, значително пречекорување на дозволената брзина или предизвикување сообраќајни незгоди со смртни последици. За забраната да важи низ ЕУ, таа мора да биде изречена за период од најмалку три месеци и да се исцрпат сите правни лекови.

Досега беше практика возачката дозвола целосно да се одземе само во земјата во која е издадена. Во случај на прекршоци извршени во други земји-членки, забраната за возење се применуваше исклучиво на територијата на државата во која е изречена казната, што создаде правни дупки што некои возачи ги искористија.

Дигитализација на возачките дозволи до 2030 година

Покрај усогласувањето на системот на казни, Европскиот парламент и земјите членки се договорија и за воведување дигитални возачки дозволи кои ќе важат низ ЕУ. Овој проект треба да се реализира до 2030 година и дополнително ќе ја олесни контролата и спроведувањето на сообраќајните прописи.

Иако Европскиот совет и Европскиот парламент сè уште треба официјално да ги усвојат овие планови, ова се смета за обична формалност, бидејќи суштинскиот договор веќе е постигнат меѓу клучните засегнати страни.

Оваа реформа претставува значаен чекор кон создавање на единствена европска област на полето на безбедноста на патиштата и ја покажува подготвеноста на ЕУ да преземе посериозен пристап кон прашањето на сообраќајните прекршоци кои одземаат илјадници животи на европските патишта секоја година.

Еколози поставиле камери во шума, па снимиле нешто неверојатно: Го бараме 4 години (ВИДЕО)

Реткиот животински вид е снимен благодарение на камерите инсталирани од австралиските екологисти во природниот резерват Ваулинбах, на околу 225 километри североисточно од Сиднеј.

Еколози поставиле камери во шума, па снимиле нешто неверојатно: Го бараме 4 години (ВИДЕО)

Крзненото суштество, со големина на зајак, го снимиле ноќе, најверојатно додека барало храна.

„Тешко се откриваат“

Експертите објаснија дека на снимката се гледа торбар со долг нос (Potorous tridactylus) кој обично живее сам покрај источниот брег на Австралија.

Еколозите велат дека го барале ова слатко суштество четири години, но безуспешно, пренесува Мајами Хералд.

"Овој вид е тешко да се открие во области со мала густина. Покрај тоа, тие се ноќни видови кои се кријат во гнезда во текот на денот. Ова е прв пат да се снима во резерватот", изјави екологот Енди Хау.

Загрозен вид по пожарот

Хау додава дека се чувствува „еуфорично“.

„Тие се многу срамежливи и ретко се појавуаат пред камерите. Овој вид беше сериозно погоден од пожарите во шумата во 2019-2020 година, бидејќи голем дел од нивното живеалиште беше уништено“, нагласи тој.

Еколозите се надеваат дека снимката од камерата ќе помогне подобро да се разбере овој вид торбар.

притисни ентер