И покрај овој солиден резултат, брендот во сопственост на Geely тврди дека се подготвува за „турбулентна 2025 година поради предизвикувачките пазарни услови“. За да остане конкурентен, Volvo ја комплетира ажурираната понуда, вклучувајќи освежени производи и нови додатоци во својата палета.
За време на конференциска врска по објавувањето на годишниот извештај, претседателот и извршен директор на Volvo, Џим Роуан, зборуваше за тоа што е следно.

EX30 Cross Country, солидна варијанта на најмалиот електричен кросовер на марката, ќе пристигне на 10-ти февруари. Што е уште поважно, Швеѓаните оваа година го претставуваат својот прв електричен седан, ES90. Дополнително, за Кина се планира и plug-in хибрид со долг електричен опсег, додека два постоечки модели ќе бидат освежени.
EX60 нема да излезе во продажба оваа година, но прототипите ќе бидат изградени и тестирани во текот на 2025 година.
Ќе се појави на пазарот во 2026 година како прв електричен модел на брендот базиран на платформата SPA3, за која луксузната марка тврди дека ќе му овозможи да постигне значително намалување на трошоците. Дали тоа ќе значи пониски цени за потрошувачите, останува да се види, но Volvo ветува дека ќе испорача придобивки на клиентите и нови технолошки иновации.
Шефот на Volvo тврди дека новиот EX60 ќе биде „менувач на играта“ за брендот, а два дополнителни модели базирани на платформата SPA3 веќе се во изведба.
Сепак, Volvo нема да се фокусира исклучиво на електрични возила. Тие веќе се откажаа од плановите да бидат целосно електрични до 2030 година. Наместо тоа, тие сакаат plug-in хибридите и електричните возила да учествуваат со 90-100 проценти од продажбата. За време на конференцијата, извршниот директор на компанијата изјави дека благите хибриди ќе продолжат да се нудат во наредните години.

Портпаролот неодамна изјави дека XC90 со бензински мотори ќе остане во производство сѐ додека има побарувачка. Големиот бензински теренец, кој оваа година ја слави својата 10-годишнина, беше подложен на втор фејслифтинг во 2024 година и е тука на долги патеки.
Иако тие не се откажуваат од возилата со внатрешно согорување (ICE), компанијата сè уште гледа светла иднина за електричните возила, охрабрени од нејзините силни резултати во 2024 година.
Продажбата на возила со нулта емисија се зголеми за 54 отсто на 175.194 единици, што претставува 23 отсто од вкупните испораки. Volvo со гордост известува дека електричните возила имаат најголем удел на пазарот меѓу традиционалните производители на луксузни автомобили. Земајќи ги предвид plug-in хибридите, автомобилите со приклучок за полнење (PHEV+EV) учествувале со 46 отсто од вкупните испораки минатата година.