Каналската управа подготвува дополнителни 10 километри од каналот за двонасочен сообраќај пред влезот во Црвеното Море, а во втората фаза планира да го продлабочи и прошири за дополнителни 30 километри.
Одлуката за извршување на работата е донесена по приземјувањето на огромниот контејнерски брод „Евер Гивен“, кој го запре сообраќајот на шест дена во 2021 година.
Планираното проширување беше забрзано по таа криза, рече тогаш Рабие, иако сегашната работа е насочена кон подобрување на безбедноста во сообраќајот, а откако ќе се заврши, поминувањето низ каналот сепак ќе трае 11 часа.
Каналот, според управата, сега ќе овозможи двонасочен бродски сообраќај по должина од 82 километри. Досега двонасочната траса се протегаше на 72 километри. Суецкиот канал е долг 193 километри. Морнарицата ќе објави нови навигациски карти откако ќе завршат работите за реновирање, изјави вчера претседателот на одборот.
Египет во текот на викендот објави дека успешно тестирал проширена маршрута од 10 километри во близина на јужниот крај на каналот, а администрацијата потврди дека судењето што го воделе два брода завршило без инциденти.
Најавувајќи ја работата пред речиси три години, претседателот на управниот одбор на каналот рече дека би било прескапо да се прошири целиот канал што ги поврзува Црвеното Море и Средоземното Море. Во втората фаза, каналот на потег од 30 километри пред јужниот влез треба да се прошири за 40 метри и да се продлабочи за околу два метра.
Суецкиот канал е најбрзата рута за транспорт на гориво, храна и стоки за широка потрошувачка од Азија и Блискиот Исток до Европа, и дури една третина од светскиот товар во контејнери, вклучувајќи играчки, патики, мебел и замрзната храна, потсетува Ројтерс.