Оние кои ќе го прекршат ревидираниот закон за сообраќај може да бидат казнети со максимална казна од шест месеци затвор или парична казна од 100.000 јени (околу 606 евра), објави Би-Би-Си.
Бројот на несреќи во кои учествувале велосипедисти почна да расте во 2021 година, бидејќи многумина се одлучија да возат велосипед наместо јавен превоз за време на пандемијата, според локалните медиуми. Властите сега брзаат да ги регулираат велосипедистите.
Покрај сузбивањето на користењето телефон, новите правила се насочени и кон велосипедистите кои возат под дејство на алкохол, со казни до три години затвор или парична казна од 500.000 ¥.
Само неколку часа по стапувањето во сила на новите закони, властите во Осака потврдија дека веќе забележале пет прекршоци, вклучително и двајца мажи кои биле фатени како возат велосипед под дејство на алкохол. Еден од нив се судрил со друг велосипедист, но немало повредени.
Според новите правила, велосипедистите кои предизвикуваат несреќи може да бидат казнети со парична казна до 300.000 ¥ или затвор до една година.
Вкупниот број на сообраќајни несреќи низ Јапонија се намалува, но бројот на несреќи во кои учествуваат велосипедисти се зголемува. Повеќе од 72.000 несреќи во кои учествувале велосипедисти се регистрирани во Јапонија во 2023 година, што претставува над 20 отсто од сите сообраќајни несреќи во земјата, според локалните медиуми.
Во првата половина на 2024 година, имало еден смртен случај и 17 сериозни повреди во сообраќајни несреќи во кои учествуваа велосипедисти кои користеле телефони - најголем број откако полицијата почнала да води евиденција во 2007 година.
Помеѓу 2018 и 2022 година се регистрирани 454 несреќи предизвикани од користење телефони од велосипедисти, што е зголемување за 50 отсто во однос на претходниот петгодишен период.
Најновите правила доаѓаат како дел од серијата безбедносни прописи насочени кон заштита на велосипедистите и пешаците.
Минатата година властите воведоа обврска за носење кациги за велосипедистите. Во мај, јапонскиот парламент усвои закон со кој се дозволува полицијата да ги казни велосипедистите за сообраќајни прекршоци.
За разлика од многу други земји, возењето велосипед на тротоари е легална и вообичаена практика во Јапонија.