На крајот на краиштата, токму Гоѕила, легендарниот спортист, за многумина е репер за суперспортски автомобил. Иако сегашната генерација беше претставена во 2007 година, на овој автомобил и денес не му требаат драстични промени.
Затоа Nissan одлучи најмногу да ја стилизира новата изведба и да ја задржи фантастичната механика.
Рачно склопениот 3.8 V6 twin-turbo мотор сè уште постои, а на стартот дава 573 КС и 632 Nm, комбинирани со шестстепен менувач со две спојки и погон на сите тркала. Верзијата Nismo оди чекор понатаму и има 608 КС и 651 Nm. Механиката се вели дека е подобрена, а единствената вест која се најавува е нов преден диференцијал со ограничено лизгање.
Во Нисан велат дека автомобилот има подобра аеродинамика, но исто така, внимавајте на ова, поудобен е за возење. Баш така работеле на подвозјето, а сега кога Гоѕила наполни години, решија малку да омекне.
Nissan реши да ги врати историските нијанси на бои од претходните генерации, но и 20-инчните бандажи во златна боја. Естетските новитети вклучуваат освежен преден дел на возилото, како и малку проширени браници. Новите ознаки ја завршуваат листата на новитети, па продолжуваме во кабината, каде што ќе се најдат само нови опции за тапацир.
Освен во споменатата топ верзија, GT-R се нуди и во уште две спецификации, Premium и T-spec. Конечно, треба да го споменеме и Nismo Appearance Package, достапен за сите што ќе ја изберат верзијата Nismo. Овој пакет вклучува бандажи со црвени акценти, карбонска хауба со проѕирен лак и карбонски спортски седишта Recaro.
Европа го избрка GT-R поради издувните гасови, па шансите да се врати се минимални. Затоа, сите што ги купија последните примероци за околу 180.000 евра завршија одлична работа.