Третата генерација на моделот, позната и како Kadett C, беше лансирана во летото 1973 година, во неколку каросериски стилови: како седан, купе и караван.
Во времето кога Opel го претставува новиот Astra Sports tourer во електрична верзија, се потсетуваме на иконскиот претходник. Тогаш, пред 50 години, Kadett беше претставен како автомобил со многу таленти. Тоа беше, како што велат во Opel, паметен семеен автомобил, шармантен автомобил со практичен багажник или спортско купе.
Kadett C имаше погон на задните тркала и нова предна оска со двојни жици. Карактеристичните одлики на дизајнот вклучуваат рамна решетка на ладилникот, хауба со бразда на брендот и преден спојлер. „Kadett не само што вози исклучително добро, туку е и цврсто изграден. Потребно е малку одржување, лесно се поправа и е економичен за користење“, напишаа во списанието Auto motor und sport.
Тоа беше вистински „светски автомобил“ кој доби бројни верзии ширум светот. Не само што излезе од производната лента во Германија, туку беше произведен и како Шевет во Воксхал во Британија. Покрај тоа, се произведуваше и во Азија, Австралија и Северна и Јужна Америка со малку изменето тело и технологија прилагодена на локалните услови.
Во Германија првично беа инсталирани мотори од 1,2 литри со 52 КС и 60 КС. На почетокот на 1975 година, штедливиот бензинец 1.0 со 40 КС, а од другата страна на спектарот беше моделот GT/E. Неговиот 1,9-литарски мотор со Bosch L-Jetronic вбризгување гориво произведе 77 kW/105 КС. Со приближна тежина од само 900 килограми, можеше да достигне максимална брзина од 184 km/h.
Тоа беше првиот Kadett кој имаше безбедносни појаси со три точки на предните седишта, прикачени на столбот Б на врвот и на дното и на затегнувачот на ремените. Сите копчиња и прекинувачи беа лесно достапни, дури и со врзан појас, а инструментите секогаш беа лесни за читање, што во тоа време не беше возможно. Карактеристиките како што се безбедносното управување со ублажување на ударот, предните и задните зони на гужвање и патничкиот простор со безбедносна ќелија го намалија ризикот од повреда во случај на судар.
Сепак, најголемата техничка иновација на Kadett C беше предната суспензија со двојни жици и спирални пружини. Kadett C се користеше како основно возило за безбедносното возило OSV 40 во 1974 година. Возилото беше дизајнирано да издржи директен судир со цврста бариера со 65 km/h, што е еквивалентно на удар со 40 mph - оттука и бројот 40 во името. Стабилните надолжни и попречни греди заедно со армирани врати и прагови ги штитеа патниците во случај на судир или превртување.
Со овој прототип сличен на сериските модели, Opel покажа дека оптималната пасивна безбедност може да се постигне не само со големи и тешки возила, туку и со компактни, полесни автомобили. Возилото OSV 40 тежело само 960 килограми. Искуството стекнато во текот на работата на развојот и тестирањето на возилото OSV 40 беше применето на различни последователни производни модели.
Во 1976 година, Opel му понуди на Kadett поинакво уживање во возењето. Kadett Aero, произведен од Баур, специјалист за каросерија од Штутгарт, беше извонреден кабриолет со заштитен лак, каросерија Targa и преклопен заден прозорец.
Денес се смета за легендарна класика која привлекува ентузијазам и внимание на бројни vintage автомобилски рели трки.