Ситуацијата не е алармантна, но работите дефинитивно не се добри. Навистина, Fiat (сè уште) не губи пари продавајќи го 500e како што беше во случајот со првата генерација на електричниот модел, но продажбата слабее. Како што објави Automotive News Europe, продажбата не е на нивото на очекувањата, а тоа би можело да го принуди Fiat да направи некои неочекувани потези.
Стариот добар Fiat 500 на бензин продолжува да се продава по 100.000 годишно, додека продажбата на поновиот електричен 500E почна да се намалува од 77.000 годишно во најдоброто време на 62.000 сега.
Сега на сето тоа додајте ја сè поголемата веројатност дека се приближува моментот кога Fiat ќе престане да ја продава класичната 500, дополнително поттикната од новите европски регулативи. Истовремено, италијанскиот производител контактираше со добавувачите и само со фабриката Мирафиори каде што се произведува 500e со барање за можноста за зголемување на производството на 175.000 единици.
Малку математика и работите стануваат јасни кога веројатните перформанси на бензинецот ќе се вклучат во равенката. Имено, медиумите пренесуваат дека бензинскиот мотор 1.0 во форма на благ хибрид со 70 КС би можел да заврши во новиот Fiat 500.
Со новиот мотор би дошло и ново име, па наместо 500е, на задната страна би пишувало 500гр. Првите примероци на патиштата би можеле да се појават кон крајот на следната година, а се очекува да бидат најмалку 5.000 евра поевтини од електричната верзија.
Ваквите конверзии, каде што електричниот модел е опремен и со класичен бензински мотор, би можеле, доколку овој тренд продолжи на пазарот, да станат вообичаена практика и едно од најпопуларните решенија во сегментот на поевтини електрични модели.