Модниот бренд објави неколку фотографии на кои се прикажани секакви семејства во сурова и автентична форма, од мајка која го дои своето дете, до трансродовиот пар кој го очекува своето прво заедничко дете. Велат дека сакаат „да укажат на реалноста на новите семејства“.
Сепак, некои ги налути фотографијата на трансродовиот пар Роберто и Ерика. Роберто е трансродов маж, кој го покажува трудничкиот стомак додека позира со сопругата.
„Можеме да се репродуцираме биолошки или од срце. Наше е да сакаме и да бидеме сакани“, рече парот.
Но, имало голем број трансфобични коментари во делот за коментари. Луѓето неколкупати споменаа дека „никогаш повеќе нема да купуваат облека од брендот“ и дека ќе бидат блокирани поради рекламирање. На Твитер имаше дискусија за рекламата, во која многумина изразија верување дека „трансродовите мажи не можат или не треба да забременат“.
Келвин Клајн даде изјава како одговор на прозивката.
„Ја прифаќаме оваа платформа како инклузивна средина со почитување на индивидуализмот и самоизразувањето. Во Келвин Клајн толерираме сè освен нетолеранција - сите нетолерантни коментари ќе бидат отстранети, а сите сметки кои вклучуваат изјави на омраза може да бидат блокирани. Со нетрпение очекуваме да продолжиме позитивен и инклузивен дијалог со нашата заедница“.
Брендот во минатото се најде под лупа бидејќи во своите кампањи не вклучуваше различни модели и приказни. Така, во последните пет до десет години, тие работеа напорно за да обезбедат повеќе различни и посебни луѓе да бидат вклучени во нивните реклами.