Познат како Арлекин, шареното Поло дебитирало во 1995 година. Не требало ни да се пушти во производство, но VW попуштил под притисокот и на крајот произвел 3.100 единици. Ова на крајот не било доволно за да се исполнат барањата на пазарот. Бројни примероци и денес се наоѓаат на патиштата и редовно на пазарот достигнуваат високи цени.
Концептот на разиграното Поло им се допаднал на многумина, вклучително и на Американците, кои увезувале нешто помалку од 300 примероци, но и голем број поголеми Голфови. Сето ова се должи на четирите бои со кои што е насликана надворешноста на возилото. Фолксваген сега одлучи да ја повтори таа шема за Поло, кој што се најде на пазарот последните неколку месеци.
За жал, направена е само една копија и таа нема да излезе на патиштата. Ќе заврши во музеј во Холандија.
Идејата за Поло во четири бои лежи на модуларната дефиниција на автомобилот. Со третата генерација на Поло, Фолксваген решил да го подели автомобилот на четири единици и со тоа да се прилагоди на барањата на клиентите. Сината боја е за моторот и каросеријата, жолтата за опремата, црвената за опциите и зелената за изборот на боја. За подобро да го визуелизира овој концепт, создале 20 Пола во таква комбинација на бои за промотивни цели во рамките на Фолксваген.
Фолксваген се зафати да произведе илјада единици, а тоа е направено со производство на 250 единици во секоја боја, а нивните делови потоа се заменети. Внатре, автомобилите добиле сини детали и аудио систем Блаупункт. Побарувачката не запира, па производството продолжува.