Милан во шок, откако ја дознале тежината на повредата на Ибрахимовиќ

Ла Газетта дело Спорт денеска објави дека Златан Ибрахимовиќ повеќе нема да игра оваа сезона поради повреда на коленото што ја заработи на дербито против Јувентус.

Милан во неделата го победи Јуве со 3: 0 и направи огромен чекор кон следната сезона во Лигата на шампионите, а во 66-та минута славниот Швеѓанец со куцање излезе од теренот.

Тренерот на Милан, Стефано Пиоли по натпреварот изјави дека се чини дека повредата на Златан не е посериозна, но денес ја дозна најлошата можна вест.

Милан води тесна битка со Наполи, Аталанта и Јувентус за пласман во елитното натпреварување, а Ибрахимовиќ нема да може да му помогне на натпреварите со Торино, Каљари и Аталанта.

Фото: Нивес повторно провоцира

Хрватската пејачка и манекенка повторно ги остави без здив нејзините фанови.

Таа овој пат е облечена во боите на Хрватска за да им пружи поддршка на фудбалските репрезентативци кои учествуваат во ЕУРО 2020.

- И денес сончање во соодветни бои ... Каде го гледате натпреварот? - напиша Нивес.

„Ма каква Карлеуша, бомба си “, стои во еден од коментарите на фотографијата.

Затворена најголемата онлајн продавница за украдени податоци

„Slilpp“ - најголемата онлајн продавница со украдени податоци, конечно е затворена.

„Slilpp“ постои од 2012 година и се проценува дека сопствениците на оваа страница заработиле милиони долари.

Тие продавале украдени податоци, од обични налози за плаќање преку Интернет до податоци за кредитни картички, тековни сметки во банка и тн.

За девет години се проценува дека е направена штета од 200.000.000 американски долари преку оваа страница.

Продадени се повеќе од 80 милиони податоци за најавување на одреден налог.

Околу 1.500 компании настрадаа од „Slilpp“ .

Интернет експерти предводени од експерти од Соединетите Американски Држави конечно и ставија крај на оваа страница и таа е под контрола на ФБИ.

Фото: Ким Кардашијан има необично Ламборџини

Ким својот автомобил го обложи сто ткаенина која наликува на крзно.

Тешко дека на обожувателите на Ламборџини би им се допаднала оваа идеја, но зад екстравагантниот потег стои добро смислен маркетинг.

Имено, Ким го направи своето Ламборџини Урус во крзно со цел да ја промовира својата продавница „Скимс“.

Ова сигурно не е најчудниот персонализиран автомобил на некои од личностите од светот на шоу-бизнисот што сме го виделе досега, но Ким успеа во тоа што го посакуваше - да го привлече вниманието на обожавателите кон нејзината продавница.

притисни ентер