Mercedes, BMW и VW се откажаа од амбициозен план- последиците ќе бидат големи

Целта беше амбициозна: Mercedes-Benz планираше да произведува само е-автомобили од 2030 година.

Целта беше амбициозна: Mercedes-Benz планираше да произведува само е-автомобили од 2030 година, а веќе во следната година германскиот производител планираше да продаде ист број чисти е-автомобили и plug-in хибриди како оние возила со мотор со внатрешно согорување.

Но, Мерцедес е многу далеку од постигнување на таа цел. Стратегијата „Само електрични“ ја „погреба“ лично шефот на Мерцедес, Ола Калениус, веќе во февруари оваа година, а компанијата од Штутгарт го суспендираше воспоставувањето на нова платформа само за електрични возила.

„Во наредните години ќе ги има и двете: електрични автомобили и ултрамодерни електрифицирани модели со внатрешно согорување. И ако побарувачката е доволно висока, ќе биде длабоко во 2030-тите“, рече Келениус пред две недели на Генералното собрание на компанијата – и со тоа всушност уште еднаш јавно ја призна можеби најголемата погрешна пресметка во поновата историја на Мерцедес, пишува Дојче веле.

Имено, бројките на продадени електрични возила стагнираат. Уделот на целосно електричните автомобили во вкупниот број регистрирани нови возила во првиот квартал од годинава во Мерцедес изнесува околу десет проценти - исто како и лани. Со хибридите, е-автомобилите во Mercedes имаат удел од околу 10% во глобалниот биланс, што е многу далеку од прокламираната цел (50%) до 2025 година.

И ова има последици: компанијата го запре развојот на нова платформа за електрични возила. Во автомобилската индустрија, платформите се нешто како градежни комплети, врз кои се создаваат нови автомобили. Досега платформите за електрични возила и класичните модели со внатрешно согорување беа исти - без разлика дали беа бензински, дизел, електрични модели или хибриди, се работеше на иста подвижна лента, основната конструкција беше иста за сите модели , а во зависност од типот на возилото, во нив е вграден соодветен погон.

Платформата „MB.EA-Large“ требаше да го промени тоа: за прв пат требаше да овозможи дури и големи луксузни модели да се склопуваат од темел во верзија со е-мотор и тоа со зголемување на ефикасноста, на пример во доменот на подобра, посилна батерија. Тоа беше амбициозен проект, инвестиција во иднината на компанијата - но и скап проект. Премногу скап за сегашните податоци за (слабата) продажба на електрични модели.

За јавниот медиумски сервис SWR од Mercedes беше потврдено дека компанијата во секој случај сака да инвестира во е-мобилност во иднина. Во моментов, како што е официјално соопштено, под прашалник е само споменатата платформа, но не и е-автомобилите како такви. Mercedes, како што е потврдено, ќе продолжи со понатамошен развој на батерии, мотори или софтвер.

Mercedes всушност само го следи трендот во автомобилската индустрија. Дури и BMW, по сопствено признание, не се откажува од моторите со внатрешно согорување, слична е ситуацијата и со VW. И тоа и покрај фактот што бројките на Volkswagen (продадени возила) се значително подобри од оние на Mercedes. Дали е загрозен крајот на планираната зелена транзиција во секторот за е-мобилност?

Производителите на автомобили реагираат само на желби на клиентите, вели автомобилскиот експерт Фердинанд Дуденхофер во интервју за tagesschau.de. А клиентите во моментов се несигурни, и тоа многу - поради политичките дејствија, вели тој. „Има многу негативни пораки кои доаѓаат од политичкиот домен, поради овие пораки клиентите станаа повнимателни“, вели Дуденхофер.

Како пример, тој го наведува наглото суспендирање на субвенциите за е-автомобили од федералната влада непосредно пред Божиќ минатата година. Односно, медиумската помпа што уследи по најавата на шефицата на Европската комисија, Урсула фон дер Лајен, дека треба да се преиспита веќе донесената забрана за продажба на бензински и дизел мотори од 2035 година во Европската унија. Сето тоа негативно се одразува на продажбата на е-возила, додава германскиот експерт.

А дополнително, во автомобилската индустрија владее неизвесност поради заканувачкиот трговски конфликт со Кина. САД веќе воведоа казнени тарифи од 100% за е-возилата од Кина, поради можно нарушување на пазарната конкуренција. Во ЕУ има се погласни барања да се следи примерот на Американците. Експертите, од друга страна, предупредуваат на можноста за таканаречена „спирала на казнени тарифи“: доколку Кина воведе и специјални царини, тоа би можело да има значителни последици за германските производители на автомобили. Имено, Кина е можеби најважниот единствен пазар во моментов - особено во секторот за електромобилност.

Човек уживал додека јадел сладолед, кога наеднаш се шокирал- во него имало отсечен човечки прст

Бизарна приказна доаѓа од Мумбаи, каде Орлем Брендон Серао тврди дека пронашол дел од отсечен прст во сладолед.

Неговата сестра нарачала три корнети од позната марка, кои и биле доставени на домашна адреса на 13 јуни, пишува Дејли мејл.

Орлем едвај чекал да се разлади со вкусното уживање.

„Изедов половина од сладоледот и почувствував нешто тврдо во устата. Мислев дека е орев или парче чоколадо, но сепак го исплукав“, рекол тој.

Човекот истакнува дека работи како лекар и знае „како изгледаат делови од човечкото тело“.

„Погледав внимателно за што се работи и јасно ги видов ноктот и отпечатокот на јаболчната коска. Се чини дека е палец“, тврди Орлем.

„Чудната работа“ ја спакувал во најлонска кеса и заедно со пријавата ѝ ја предал на полицијата.

„Примерокот е испратен на вештачење за дефинитивно да се утврди неговото потекло“, соопштија надлежните.

Локалните медиуми јавуваат дека е покрената истрага во компанијата што го произведува ледениот десерт.

Морбидно: Жена украла погребално возило заедно со покојникот, го оставила на необично место

Жена од Тексас е уапсена оваа недела бидејќи наводно украла погребна кола пред болница, во која се наоѓало тело на починатиот.

Валери Треглор-Елис (36) од Ајсл, рурално предградие на Форт Ворт, е обвинета за кражба на автомобил и злоупотреба на труп, според полицискиот оддел во Форт Ворт, пренесува Law&Crime.

Инцидентот се случил во вторникот вечерта околу 19 часот, кога полицијата првпат добила дојава за украдено возило од еден од бројните паркинзи на блиската болница, позната по итните служби и психијатриските служби.

Кога полицајците пристигнале, дознале дека возачот на погребната кола го оставил своето возило - и починатиот - за да извадат друго тело од болницата, се вели во полицискиот извештај. Меѓутоа, кога се вратил, и возилото и починатиот внатре ги немало.

„Додека возачот бил во болница, осомничената, возрасна жена, влегла во возилото без возачка дозвола и побегнала од паркингот“, изјави за Law&Crime портпаролот на полицијата во Форт Ворт.

Возилото било пронајдено набргу потоа на околу две милји западно на долга, стрмна и ридска споредна улица што формира голем дел од источната граница на огромната зоолошка градина Форт Ворт од 64 хектари.

„Украденото возило и телото на починатиот подоцна се пронајдени и вратени недопрени, без оштетувања“, соопшти полицијата.

Наводно, безбедносните камери ја покажале осомничената како излегува од возилото и бега.

„Осомничената набрзо е пронајдена и без инциденти приведена и пренесена во градскиот затвор“, соопштија од полицијата.

„Возилото и починатото лице се вратени на возачот на погребалното.“

Мотивот за инцидентот засега е непознат, а органите на прогонот јавно не шпекулираат за наводната кражба, наведува овој портал.

Чудо во Тајланд: Слоница роди близнаци (ВИДЕО)

Азиски слон во централниот дел на Тајланд роди близнаци, што вработените го опишаа како чудо.

Никој не очекуваше дека мајката, 36-годишната Чамчури, ќе роди близнаци, а кога минатиот петок таа првпат роди машко младенче, вработените во палатата за слонови Ајутаја и фармата за слонови Крал Краал сметаа дека раѓањето завршило, објави Би-Би-Си.

Додека го чистеле првото младенче и му помагале да стане, слушнале силен удар и виделе дека Чамчури родила второ младенче, овој пат женско. По второто раѓање, персоналот морал да ја спречи мајката да не го згази женското младенче, откако ја фатила паника и повредила негувателка.

Близнаците се случуваат само кај еден процент од раѓањата на слонови, а паровите близнаци машко-женски се уште поретки, според истражувачката организација „Спасете ги слоновите“.

„Отсекогаш сакавме да видиме близнаци слонови, но не секој може да го види тоа бидејќи тоа не се случува често“, изјави за Би-Би-Си ветеринарот Лардтонгтар Мипан, која пораснала на оваа фарма за слонови и самата е мајка на близнаци.

Шарин Сомванг, 31-годишна негувачка на слонови, т.н махут, ја скршила ногата додека го задржувала слонот.

„Бев толку среќна што дури и не почувствував никаква болка“, изјави таа за Би-Би-Си, додавајќи дека степенот на повредите го сфатила дури кога била пренесена во болница.

Слоновите се сметаат за свети во Тајланд, каде што мнозинството од населението се будисти. Тие се и национален симбол. На посетителите на паркот, вклучувајќи ги и децата, им е дозволено да ги видат близнаците, но само откако ќе им ги дезинфицираат чевлите и рацете.

Младенчињата ќе бидат именувани седум дена по раѓањето, во согласност со тајландските обичаи. Со тежина од 55 килограми, женското слонче е малку помало од вообичаеното и мора да стои на столче додека се храни од мајка си. Нејзиниот брат со 60 килограми е потежок.

притисни ентер