Петрушевски: СДС го допре дното, со умисла создава паника и хистерија за тоа дека водата во Скопје не била безбедна за пиење, вистината е сосема спротивна
1Петрушевски: СДС го допре дното, со умисла создава паника и хистерија за тоа дека водата во Скопје не била безбедна за пиење, вистината е сосема спротивна
3Дали изневерувате, а не сте ни свесни за тоа? Овие се 7 навики кои можат да ја уништат врската, иако не изгледаат како изневерување
Прогласена епидемија од западнонилска треска во Кисела Вода, Илинден, Гази Баба и БутелЗдравје Заменик министерот за здравство, Јовица Андовски заедно со претставниците од Институтот за ...
Прогласена епидемија на западно-нилска треска во пет скопски општини- почина 83 годишен пациентЗдравје Пациентот возраста имал и други хронични заболувања, потврди директорот на клиниката Фадил ...
Во пресрет на Светскиот ден на органодарителство - едно семејство со хумана одлука спаси два човечки животаЗдравјеТокму таква одлука, донесена од едно семејство минатиот месец, денес значи нов почеток за двајца ...
Здравје Светската здравствена организација се жали на недостиг на солидарностДосега од последиците од коронавирусот во светот починале повеќе од од 900.000 луѓе. &nd...на 9.2020
ЗдравјеМоже ли коронавирусот да делува директно на мозокот?Истражувањето е прелиминарно, но обезбедува неколку комплети докази во прилог на досега непотврде...на 9.2020
ЗдравјеМосковските власти објавија дека почнале да ја тестираат вакцинатаПрвите учесници беа вакцинирани денес во медицинските установи во Москва. Русија на почетокот ...на 9.2020
ЗдравјеРуската вакцина ќе ја примат 40 000 луѓе,почна масовното тестирање„Првите учесници беа вакцинирани денес во медицинските установи во Москва“, гордо реч...на 9.2020
ЗдравјеЗа една година во новиот ургентен центар во Куманово извршени 50 илјади хируршки и ортопедски прегледи и интервенцииВо новиот ургентен хируршки центар, сместен во кругот на Општа болница Куманово, за една година о...на 9.2020
ЗдравјеИстражување:Бразата храна може да го забрза процесот на стареењеТри или четири порции таканаречена „високо обработена храна“ на ден двојно ги зголему...на 9.2020