Оваа импресивна лимузина, напојувана од осумцилиндричен мотор земен од престижниот Mercedes 600 (W 100) со зголемена зафатнина, денес е баран класик кој нуди многу моќ, удобност и елеганција.

Кога беше претставен пред 50 години, овој престижен модел ги воодушеви и професионалците и клиентите. Поседувањето „шест точка девет“ значеше статус во општеството и софистицираност на асфалтот. Не е ни чудо што бројни шампиони на Формула 1 од тоа време го избраа 450 SEL 6.9 како свое приватно возило.
„450 SEL 6.9 е врвната верзија на S-класата во тоа време и отсекогаш била многу барана. Ништо не се променило 50 години подоцна на пазарот на класични автомобили. Трендовите на цените го потврдуваат ова, Classic Data наведува вредности што лесно надминуваат 80.000 евра во рекламите. Исклучителните возила лесно можат да достигнат цена од повеќе од 90.000 евра“, истакнува Патрик Готвик од одделот за наследство на Mercedes-Benz.

Моделот од серијата 116 е првата генерација на бизнис седани на Mercedes што го носи името S-класа. Претставен во септември 1972 година, тој освои бројни награди, вклучувајќи ја и наградата „Автомобил на годината“ во 1974 година за моделот 450 SE. Во мај 1975 година, 450 SEL 6.9 ја заокружи гамата на модели како врв на гамата.
Медиумите беа воодушевени, создавајќи наслови како „Најдобриот автомобил во светот“ и „Најбрзиот седан во светот“. Со максимална брзина од 225 км/ч, „деветката точка шест “ беше меѓу најбрзите возила на патиштата во 1970-тите, а забрзувањето од 0 до 100 км/ч за само 7,4 секунди можеше да се спореди само со многу моќни спортски автомобили.

450 SEL 6.9 доаѓа со многу богата стандардна опрема. Клима-уред, централно заклучување, темпомат, електрични прозорци, перачи на фарови, тапацир од велур и инерцијални безбедносни појаси за предните и за задните седишта беа карактеристики што во 1975 година воопшто не беа стандардни кај повеќето други модели. Основен ценовник бр. 16 од 28 јануари 1976 година за врвниот модел 450 SEL 6.9 S-класа беше 69.930 германски марки, повеќе од двојно повисока цена од моделот 280 SEL.

Осумцилиндричниот склоп е базиран на V8 моторот на легендарното престижно возило Mercedes-Benz 600 (W 100). Неговиот цилиндар е зголемен од 103 милиметри на 107 милиметри, додека се задржува истиот ход, што резултира со волумен од 6.834 кубни сантиметри. Овој M 100 генерира 210 kW (286 КС) при 4.250 вртежи во минута и постигнува максимален вртежен момент од 550 Nm при 3.000 вртежи во минута.
Помеѓу февруари 1975 и септември 1980 година, беа произведени точно 7.380 примероци од 450 SEL 6.9.