Производството на овој иконски автомобил во полската фабрика во Тичи заврши, бидејќи новите безбедносни прописи кои стапија на сила во јули не оставија доволно време за адаптација. Наместо Fiat 500, производните линии ќе ги зазема кинескиот модел Leapmotor T03.
Fiat 500, познат и како Cinquecento, беше најпродаваниот модел на италијанската марка, чие заминување претставува голем предизвик за компанијата. Stellantis, матичната компанија на Fiat, потпиша договор со кинескиот партнер на крајот на минатата година, со што Leapmotor стана 15-ти бренд во групацијата Stellantis. Моделот T03 ќе биде првиот автомобил на азискиот партнер произведен во Европа.
Иако Fiat 500 Electric останува во понуда, неговата продажба не е доволно значајна за да ја пополни празнината што ја остави повлекувањето на бензинската верзија. Fiat сега ги полага своите надежи во новата генерација на Panda, која ќе биде претставена на почетокот на јули, но на пазарот нема да се најде до крајот на годината, што создава голема празнина во понудата на Fiat.
Менаџерите на Fiat работат на план да го трансформираат електричниот 500 во класична верзија, но тоа бара значителни инвестиции. Електричната платформа чинеше 600 милиони евра, а новиот хибриден модел нема да биде достапен пред 2026 година.
Минатата година, Fiat испорача повеќе од 100.000 примероци од конвенционалниот модел 500 низ Европа, што е импресивен резултат ако се земе предвид дека дизајнот остана непроменет од 2007 година. Од дебито на првата генерација во 1957 година, продадени се повеќе од седум милиони примероци на овој познат автомобил.
Производството на бензинецот Fiat 500 продолжува во Алжир, но за жал не и за европскиот пазар, што е мала утеха за многумина љубители на овој модел.