Сепак, тоа нема да се случи во 2025 година како што е планирано. Извршниот директор Адријан Халмарк изјави за Automotive News Europe дека моделот е одложен за една година поради технички проблеми предизвикани од софтверски проблеми, како и „сомнежи за платформата“. Електричниот модел се очекува да биде лансиран до крајот на 2026 година, но испораките на клиентите нема да започнат дури пред 2027 година.
И британскиот Autocar доби слични информации. Дознаваат дека Бентли ја одложил целта да стане целосно електричен до крајот на деценијата. Според новиот план, ултра луксузниот британски бренд сака целосно да се ослободи од автомобилите на бензин до 2033 година.
Ваквото значително одложување ќе ѝ овозможи на компанијата да инвестира повеќе во plug-in хибриди, сè со цел да се олесни преминот кон целосно електрични возила на почетокот на следната деценија.
Првиот електричен модел на Bentley ќе ја користи платформата PPE (Premium Platform Electric) заеднички развиена од Audi и Porsche, која ја користат и неодамна претставениот Audi Q6 E-Tron. Доцнењето доаѓа откако претходно доцнеа технолошки поврзаните Porsche Macan и Audi Q6 E-Tron.
Во секој случај, моторот W12 дефинитивно заминува во историјата. Наместо тоа, Bentley ќе го претстави v8 моторот во форма на plug-in хибрид. Ќе биде инсталиран во GT, GTC и Flying Spur, наводно веќе оваа година. Сегашниот V6 PHEV останува, додека Bentayga ќе го задржи својот чист бензински погон до 2026 година, кога теренецот треба да биде чисто електричен.