Хиперспортскиот „Mercedes“ во суштина е претставен како Ф1 болид за патишта, што реално и е. Најбрзиот патен „Mercedes“ во историјата е и еден од најбрзите автомобили во светот.
Веќе се склопуваат првите примероци од серијата од само 275 автомобили и тоа рачно.
Склопувањето на автомобилот се одвива во центарот на „AMG“ во Ковентри, Велика Британија, додека хибридниот погон со четири електрични мотори доаѓа од одделот „Mercedes (High Performance Powertrains)“ лоциран во Бриксворт.
Го составуваат истите луѓе кои се исто така одговорни за Ф1 болидите.
Во производството на автомобилот учествуваат педесетина специјално обучени вработени, а склопувањето слично на луксузните часовници се одвива преку 16 позиции, односно станици за склопување и тестирање.
Кога ќе заврши монтажата, автомобилот се тестира уште еднаш, а потоа се пакува во заштитна фолија и се транспортира до седиштето на „AMG“ во Афалтербах каде што се доставува до купувачот.
„Mercedes-AMG One“ е исклучително сложен производ со кој клиентот мора да се запознае пред да го користи. Интересно е тоа што неговиот „1.6 V6“ мотор врти до 11.000 вртежи во минута, додека ги исполнува стандардите Еуро 6.
За разлика од Ф1 моторот, кој работи во мирување при 5.000 вртежи во минута, овој моќен „V6“ со 600 КС работи на само 1.200 вртежи во минута.
Покрај тркачкиот „V6“ погон, него го опслужуваат четири електромотори, по еден за секое предно тркало, еден позициониран до „V6“ и поврзан со коленестото вратило со моќност од над 160 КС и четврти од 121 КС што е поврзано со турбината.
Батеријата има капацитет од 8,4 kWh и обезбедува електричен домет од 18 км.
До 100 км/ч стигнува за 2,9 секунди, а до 200 км/ч по само седум секунди. Максималнатабрзина е поставена на 352 км/ч.
Извор: Индекс.хр