Ова се резултатите објавени во кварталниот извештај на компанијата „Match Group“, која ги поседува двата бренда.
Бројот на корисници кои плаќаат за „Tinder“ се намалува шест квартали по ред, а во првиот квартал од 2024 година падна за девет отсто на годишно ниво на 10 милиони корисници, пренесува „Tech Crunch“.
Спротивно на тоа, бројот на претплатници на апликацијата „Hinge“ пораснал за 31 отсто во истиот период, на 1,4 милиони корисници.
Според порталот, падот на „Tinder“ бил очекуван поради промената на навиките на корисниците на апликациите за запознавање. Помладите корисници се повеќе заинтересирани за сериозни, долгорочни врски отколку за обичните врски по кои е познат „Tinder“.
Спротивно на тоа, „Hinge“ се здоби со популарност од своето основање меѓу корисниците кои бараат посериозни врски.
Додека „Tinder“ се бори да ги задржи претплатниците, „Hinge“ е на пат да стане „бизнис од милијарди долари“, според извршниот директор на „Match Group“, Бернард Ким.
Приходите од апликацијата „Hinge“ се зголемија за 50 отсто на 124 милиони долари во првиот квартал од 2024 година, а приходот за цела 2023 година е 396 милиони долари.
„Match Group“ ќе се обиде да ја зголеми атрактивноста на „Tinder“ преку нови функции како што се дополнителни опции за жени, а наскоро ќе бара секој профил да содржи фотографија од лицето, се вели во соопштението на компанијата.
Извор: Б92