Со исклучок на минатогодишната криза, минатиот месец продажбата во Европа била најниска од март 2013 година и за 22% пониска отколку во 2019 година. Во исто време, дизелите достигнаа историски низок удел од само 24%.
Според податоците од 26 пазари во Европа, продажбата за март скокнала од 842.094 минатата година на 1.374.313 единици, според Јато Динамикс. Дека ова сè уште не е причина за славење потврдува и фактот дека кварталната продажба е само за 1% поголема отколку во истиот период минатата година, односно најниска од 1986 година.
„Европскиот пазар е далеку од претпандемијата, а владите треба да преземат активности за зголемување на продажбата и враќање на довербата кај клиентите“, рече Фелипе Муноз, глобален аналитичар во JATO Dynamics.
Само две групи возила, џипови и модели со електричен погон, забележале позитивен резултат. Во март, електричните возила достигнале рекордни 16%. Да потсетиме, минатиот март учеството било 9,7%, а во 2019 година само 3,4%.
Уделот на џиповите се зголемил уште повеќе. Во март 2019 година, тој бил 37%, минатата година 40%, а овој март дури 45%. Најголем пораст на популарноста е забележан во Шведска, Норвешка ,Словенија и Унгарија.
Golf ја вратил титулата најпродаван модел на европскиот пазар, со зголемен удел на хибридните перформанси. Продажбата била од 26.265 примероци или само 836 примероци повеќе од второпласираниот „Пежо 208“, што е квартален победник.
Опел Корса е на третото место, пред Клио и Поло, а четвртото место го зазеде Тесла Модел 3, исто така убедливо најпродаван електричен модел.
Да ги споменеме и новитетите. Ново лансираниот Citroen C4 достигнал 5.671 регистрации, а Opel Mokka има продадено 5.560 примероци. Електричните VW ID.3 и ID.4 имаа малку помала продажба.