На прв поглед изгледа нелогично некоја автомобилска компанија да се одрекне од својот најпродаван модел. Сепак како што пишува „Аутоњуз Европа“, Фиат размслува за та опција. Главната причина се поголемите трошоци за развој и производство на малите градски автомобили од А сегментот, а продажбата не е доволно голема за да ги оправда. Друга причина е заострувањето на еколошките стандарди, кои се се потешки за исполнување.
„Во блиска иднина повторно ќе се фокусираме на возила од Б сегментот, кои се продаваат во поголем обем и со поголема заработка, а тоа подразбира и оттргнување од сегменото на мали градски автомобили“, рекол шефот на Фиат, Мајк Менли.
Тој меѓутоа не прецизира конкретни рокови то кога сето тоа би можело да се сличи, како и што ќе се случи со најпродаваните модели како Панда и Фиат 500.
Инаку, Фиат 500 се и по повеќе од една деценија на пазарот се продаваат сосема добро, Во 2018 во Европа се испорачани околу 190.000 вакви возила. Третата генерација на Панда која е лансирана 2011 исто така има сосема солидни резултати за сегментот во кој припаѓа. Минатата година на европскиот пазар се продадени скоро 170.000 примероци.
Од друга страна, автомобилите од Б сегментот како што се Фолксваген Поло, Рено Клио и Форд Фиеста веќе со години спаѓаат меѓу 5 најпродавани модели во Европа, со годишна продукција во просек од околу 300.000 примероци.
Фиат оваа година ја заврши продажбата на својот претставник во Б сегментот, третата генерација на моделот Пунто, по 13 години произведување, а неговиот наследник