Бишевац: Мора да „расчистите“ со судии и обвинители со сериозно политичко влијание - Канал 5

Бишевац: Мора да „расчистите“ со судии и обвинители со сериозно политичко влијание

„Ако слепо слушате бирократски барања од ЕУ дека тоа не смеете да го направите на тој начин, а немате друг, треба да се пресметате“

Бишевац: Мора да „расчистите“ со судии и обвинители со сериозно политичко влијание

Изминатите 4 години каде имате сериозен скандал кај градоначалниците, а тоа покажува дека имате сериозен однос, не сметајќи го Градот Скопје. Каков бил односот на централната власт кон градоначалниците на СДСМ? Се простија и долгови на дел од општините со што се казнија успешните општини. За успешноста на работата на тие градоначалници сега наградата ќе пристигне на овие избори, колку биле успешни и како раководеле со оштините таква награда ќе добијат од граѓаните и од гласачите. Не верувам дека СДСМ ќе имаат повеќе од 5-6 градоначалници на овие избори. И Премиерот Мицкоски јасно посочи кон работите кои мораат да се смениат во државата, со вакво судство не можеме да одиме никаде. Имаше еден Германски експерт кој даде насоки што треба да се прави во оваа држава, да на Прибе мислам. Што од тоа тогаш реализираше СДСМ? Ако сакаме нормална европска држава, мора да го реформираме судството. И Албанија го имаше истиот проблем со правосудството, ЕУ ги советуваше да не го направат тоа на начин на кој го правеа ветингот со судиите и обвинителите. Тие го сторија ветингот и направија напредок. Ако слепо слушате бирократски барања од ЕУ дека тоа не смеете да го направите на тој начин, а немате друг, треба да се пресметате, затоа што имате судии и обвинители со сериозно политичко влијание и со нив морате да расчистите. А начинот е друг - со ветинг, вели Сафет Бишевац во Само Вистина.

YouTube video

YouTube video

Во притвор почина еден од полициските службеници осомничени за пожарот во „Пулс“

Независниот синдикат на полицијата објави дека починал Владо Петров, полициски службеник, кој беше еден од осомничените полициски службеници во случајот за пожарот во дискотеката „Пулс“ во Кочани.

Во притвор почина еден од полициските службеници осомничени за пожарот во „Пулс“

– Денес за жал трагедијата од Кочани ја зема својата 63-та жртва, за која најверојатно никој нема да зборува и да сноси одговорност. Владо Петров беше колегата кој од пензија беше испратен во притвор затоа што додека бил Главен испектор за собраќајни работи потпишал некаков документ за паркинг просторот пред дискотеката. Владо за жал не го издржа притисокот за кој ние вчера зборувавме и не успеа да види ништо од пензијата. Почивај во мир голем човеку. Правда за полицијата е повеќе од потребна, а веќе многу доцни, стои во објавата на Фејсбук.

Стаорец го прекина натпреварот меѓу Велс и Белгија- навивачите го поздравија со овации

Неверојатна сцена беше видена во Кардиф на квалификацискиот натпревар за Светското првенство Велс - Белгија, каде што натпреварот беше прекинат бидејќи стаорец влета на теренот.

Стаорец го прекина натпреварот меѓу Велс и Белгија- навивачите го поздравија со овации

Сите беа шокирани кога судијата го прекина натпреварот во 66-тата минута. Веднаш се слушна мрморење во публиката, а по сè, ТВ камерата го покажа „натрапникот“, што беше причина за прекин на натпреварот.

Глодарот малку истрча по тревата, а потоа се упати кон аут-линијата, каде Бренан Џонсон малку го бркаше, а потоа најде скривалиште под кутија што беше околу теренот, веројатно за технички потреби околу стадионот.

Патем, Велс поведе во 8-тата минута со голот на Родон, но до полувремето веќе беше 2:1 за Белгија со головите на Де Брујн и Мениер. Подоцна во второто полувреме, Де Брујн повторно ја затресе мрежата, повторно од пенал, како првиот пат.

На Германците им се враќаат субвенициите за електрични автомобили, обезбедени се 3 милијарди евра

Федералната влада на Германија одлучи повторно да воведе стимулации за купување електрични автомобили, но овој пат со акцент на домаќинствата со ниски и средни приходи.

На Германците им се враќаат субвенициите за електрични автомобили, обезбедени се 3 милијарди евра

Иако деталите за субвенциите се уште се нејасни, за новата мерка се обезбедени три милијарди евра, а експертите за автомобилската индустрија веќе изразија мислења за нејзината целесообразност.

На самитот на автомобилската индустрија се одлучи за нова премија за купување, која се очекува да биде кофинансирана со средства од ЕУ. Како што пишува германскиот „Ауто Билд“, владата планира да издвои три милијарди евра од Фондот за клима и трансформација до 2029 година, но сè уште не е дефинирано каде ќе се постави границата за средни приходи во Германија. Како модел се споменува францускиот модел на „социјален лизинг“, кој нудеше електрични автомобили со месечна рата помала од 100 евра.

Проширено ослободување од данок

Владата неодамна го продолжи ослободувањето од данок за нови електрични возила до 2035 година. Возилата регистрирани до крајот на 2030 година ќе бидат подобни, а максималното десетгодишно ослободување од 2026 година ќе биде ограничено на 31 декември 2035 година. Ова би им заштедило на сопствениците на автомобили од средна класа околу 750 евра во текот на десет години.

Ставот на германската јавност и експертите

Според анкетата на порталот Carwow, 70 проценти од испитаниците го поддржуваат повторното воведување на државната премија за купување, а 67 проценти од нив изјавиле дека стимулацијата ќе ги мотивира да купат електрично возило. Но, експертите се поделени.

VDA: Поддршка во принцип, но со претпазливост

Здружението на автомобилската индустрија (VDA) ја поддржува премијата, но претседателката Хилдегард Милер изразува сомнежи за нејзиниот позитивен ефект врз германската индустрија. Предупредува за важноста на брзото и јасно спроведување за да се избегне неподготвеноста на клиентите.

„Дефинитивно мора да се избегнуваат долгорочни дискусии. Краткорочните бранови не им помагаат на потрошувачите, индустријата или заштитата на климата“, истакна таа. Милер нагласува дека стимулациите мора да важат подеднакво за сите производители и дека инвестициите во инфраструктурата за полнење се клучни, каде што Германија значително заостанува.

Професор Дуденхефер: Премиумот е непотребен

Професорот Фердинанд Дуденхефер од Центарот за автомобилски истражувања (CAR) смета дека државните стимулации се непотребни бидејќи цените на електричните автомобили паѓаат. „Нема да помине долго време пред да бидеме под 20.000 евра. Пазарот и електричниот автомобил се етаблираа“, тврди Дуденхефер. Наместо тоа, тој верува дека владата треба да се фокусира на регулирање на високите цени на брзото полнење, кои, според него, ја уништуваат довербата во електромобилноста.

Стимулациите за половни возила како решение?

Професорот Стефан Брацел од Центарот за управување со автомобили (CAM) смета дека субвенциите би можеле да имаат повеќе смисла ако тие вклучуваат и купување половни автомобили. Томас Пекрун од Централното здружение на германската автомобилска индустрија (ZDK) дели сличен став. „Премијата за нови електрични автомобили не ми изгледа одржлива. Премијата за половни автомобили би била посоцијална“, рече Пекрун, предлагајќи модел по примерот на Франција или доделување ваучери со кредити за електрична енергија.

Фокус на приватни купувачи и стабилност

Хелена Висберт од Универзитетот за применети науки Остфалија се залага за посилни стимулации за приватните купувачи, особено преку лизинг на попристапни модели. „Особено за приватните купувачи без сопствени капацитети за полнење, електричниот автомобил треба да биде економска алтернатива“, вели Висберт, предлагајќи субвенционирање на јавна електрична енергија за полнење.

Од друга страна, професорот Андреас Херман од Швајцарскиот универзитет за применети науки Сент Гален предлага целни стимулации за префрлување од мотори со внатрешно согорување на електрични возила. Тој го критикуваше наглото повлекување на претходните стимулации. „Повлекувањето на премијата преку ноќ сериозно ја поткопа довербата на пазарот. Таквото растегнување не смее да се повтори“, заклучи тој.

притисни ентер