Според новиот извршен директор на Рено Групацијата, Франсоа Провост, следната генерација на двата модели, планирана за крајот на деценијата, би можела да понуди комбинација од целосно електрични и хибридни погони. Провост го откри ова за време на лансирањето на новиот Твинго минатата недела.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети“, изјави Провост за Авто Експрес, признавајќи дека електрификацијата е хит кај помалите модели како Рено 4 и 5, додека Меган се мачи да најде купувачи.
„Во следниот среднорочен план, ќе претставиме нова платформа и решенија што ќе ни помогнат да ја зајакнеме нашата позиција во Ц-сегментот, во самото срце на Европа“, додаде тој.

Оваа нова платформа ќе ги обедини следните генерации на Меган и Скеник со Аустрал, Еспејс и Рафал, кои засега се достапни само како хибриди.
Рено нема планови да се откаже од електричните погонски склопови за Меган и Скеник, но сака да ја прошири нивната привлечност со дополнителни опции за погонски склопови за да ги освои купувачите кои сè уште се скептични кон возилата без резервоар.
„Веруваме дека ако усвојувањето на електричните возила не оди толку брзо како што се очекуваше, можеме да го дополниме со продолжувачи на дометот или „plug-in“ хибриди - на тоа работиме“, објасни директорот на брендот на Рено, Фабрис Камполив.
Од двете опции, Камполив посочи дека веројатно ќе биде избран систем сличен на решението Е-Форс на Нисан, во кое моторот се користи само за полнење на батеријата, а не за погон на тркалата.
Извор: Б92