Во следните три години, тие планираат да лансираат дури 10 нови електрични модели и оние со мотори со внатрешно согорување, со што целосно ќе ја преобликуваат својата основна понуда. Наспроти забавувањето на продажбата, длабоките намалувања на трошоците и отпуштањата, целта е да се врати германската компанија кон нејзината поранешна слава, профитабилност и глобална конкурентност, пишува Autocar.
Во срцето на оваа обновена кампања се ID.1, ID.2 и ID.2X, нови електрични автомобили со погон на предните тркала, замислени како духовни наследници на моделите Up, Polo и T-Cross. Покрај ова трио, германската компанија ќе се обиде да лансира и други електрични автомобили на пазарот, како што е електричниот Golf, како и да ја надгради својата моментална понуда на најпродавани модели со класични мотори.

Нова точка за влез во електричната индустрија
Во Фолксваген веруваат дека ID.1 е веројатно најважниот од сите претстојни модели, особено во контекст на масовното усвојување на електрични возила. Претставен преку концептот ID Every1, овој модел од страна на извршниот директор Томас Шефер беше наречен „последен дел од сложувалката“ во електричната трансформација на компанијата. „Ова е автомобилот што светот го чекаше“, рече тој на неговото лансирање во март.

Серискиот ID.1 треба да се појави на патиштата во 2027 година по цена од околу 20.000 евра, позиционирајќи се како премиум конкурент на најевтините електрични возила како што е Dacia Spring. Клучот за ниската цена лежи во платформата MEB Entry, оптимизирана за компактни електрични модели, која ќе биде првата што ќе ја користи ID.2.
ID.1 ќе биде напојуван од новоразвиен преден електричен мотор од 94 КС, со целна максимална брзина од 130 км/ч и опсег од најмалку 250 км од LFP батерија од 38 kWh. Тоа ќе биде и првиот модел на VW со целосно нова софтверска архитектура развиена во партнерство со американскиот Rivian.
Шефот за дизајн на VW, Андреас Миндт, истакна дека дизајнот на ID.1 треба да проектира топлина и пристапност. „Сакавме да му дадеме пријателско лице - нешто што ќе ве насмее дури и пред да влезете“, изјави тој за Autocar. „Тој малку дрзок израз напред е намерен. Тоа е автомобил со карактер, а не само функционален предмет.“
Достапноста како приоритет
Нешто поголемиот ID.2 пристигнува пред ID.1, првиот автомобил на новата платформа MEB Entry. Ќе ја предводи кампањата за прифатливи електрични возила и ќе се продава на почетокот на следната година. Ќе биде основа за новото семејство на електрични градски автомобили на Volkswagen Group, кое ќе ги вклучува поголемиот ID.2X, Cupra Raval и Škoda Epiq. Целта е да се понудат автомобили со цена под 25.000 евра за да бидат поконкурентни од модели како Peugeot e-208.
Моќноста на моторот за ID.2 ќе се движи од 158 КС до 187 КС, додека спортската GTI верзија ќе испорачува околу 223 КС. Ќе понуди опсег до 450 км со батерија од 56 kWh. Една година по хечбекот, во продажба ќе се појави и подигнатиот ID.2X, со поробусен дизајн и поголем клиренс.
Главни промени за поголемите модели на ID
Покрај новите модели, Volkswagen значително ќе ја ажурира и својата постоечка гама. Ова ќе започне следната година со две од своите најпродавани електрични возила: ID.3 и ID.4. Се очекува тие да добијат сеопфатна преобразба однатре и однадвор за да се усогласат со новиот дизајнерски јазик. Редизајнираниот ID.3 треба да биде претставен во вториот квартал од следната година, а ID.4 ќе пристигне подоцна во 2026 година.
Шефер го опиша новиот ID.4 како „навистина прекрасен“ автомобил и „огромен чекор напред“. Внатрешно се нарекува електричен Tiguan, што укажува на можно спојување на имиња. Во исто време, Volkswagen одлучи да го повлече моделот ID.5 од својата гама од 2027 година поради слаба продажба, како дел од напорите за поедноставување на гамата и фокусирање на модели со голем обем.
Клучна година 2028.
Една од најважните години за растот на продажбата на електрични возила на VW ќе биде 2028 година, кога нивниот најпознат модел, Golf, конечно ќе стане целосно електричен. Се развива во Германија и ќе биде првиот модел базиран на новата платформа за скалабилни системи (SSP). Ќе користи архитектура од 800 волти, што ќе овозможи понапредна технологија на батерии и побрзо полнење. Електричниот Golf се развива заедно со електричната верзија на T-Roc, а двата ќе се произведуваат во фабриката во Волфсбург.
И покрај силниот фокус на електрични возила, VW ќе продолжи да продава модели со мотори со внатрешно согорување. Оваа стратегија одразува побавен од очекуваниот премин кон електрични возила. Така, надградената верзија на сегашниот Golf и втората генерација T-Roc со класични мотори ќе бидат лансирани на крајот од оваа година. Новиот T-Roc ќе биде последниот нов модел со внатрешно согорување што ќе го претстави Volkswagen.
Со него, VW за прв пат ќе воведе целосен хибриден погон, сличен на оној во Toyota Prius. Овој систем комбинира бензински мотор со електричен мотор и батерија, овозможувајќи електрично возење без потреба од надворешно полнење. Оваа технологија ќе биде достапна и кај други модели како што се Golf и Tiguan, продолжувајќи го нивниот животен век најмалку до 2033 година.
VW инвестираше 60 милијарди евра во понатамошен развој на модели со мотори со внатрешно согорување до крајот на 2028 година.