Во Италија откриено дека коронакризата почнала многу порано

Првите зарази со  „Ковид-19“ во Италија започнале во јануари, според научната студија претставена денеска, што фрла ново светло на појавата на епидемија во една од најтешко погодените.

Италија започна да ги тестира луѓето откако бил дијагностициран првиот локален пациент во Кодоња, мал град во богатиот регион Ломбардија, на 19 февруари.

Бројот на случаи на инфекција со Covid-19 и смртни случаи веднаш почнал брзо да се зголемува, а научниците се сомневаа дека вирусот бил присутен и незабележан со недели претходно.

Стефано Мерлер од фондацијата „Бруно Кеслер“ на прес-конференција со високи здравствени претставници соопшти дека неговиот институт го преиспитал првиот случај и извлекол јасни заклучоци за ширењето на инфекцијата.

„Видовме дека имало многу луѓе заразени во Ломбардија многу пред 20 февруари, што значи дека епидемијата започнала порано“, рече тој.

„Во јануари со сигурност, но можеби и порано. Никогаш нема да го дознаеме тоа“, рече тој, додавајќи дека верува дека брзото зголемување на бројот на случаи, сугерирало дека вирусот веројатно бил донесен во Италија од страна на група луѓе, а не од индивидуа.

Италија беше првата голема западна земја која се соочи со Ковид-19, болест предизвикана од новиот коронавирус, која потекнува од Кина кон крајот на минатата година и се рашири низ целиот свет. Досега се потврдени 190.000 случаи со Ковид-19 во Италија, а од оваа болест починале 25.500 луѓе.

Во обид да се спречи појавата на болеста, на 31 јануари, откако двајца кинески туристи се тестирале позитивно на коронавирусот, Италија го прекина целиот воздушен сообраќај кон и од Кина. Научниците, пак, велат дека веројатно веќе било доцна.

Друга група италијански научници соопштија дека во втората половина на јануари коронавирусот можел да пристигне во Италија од Германија, а не директно од Кина.

Маск со повик вештачката интелигенција да се насочи кон вселената и да се насели Млечниот пат

Американскиот милијардер и извршен директор на компанијата за вселенски летови SpaceX (SpaceX) Илон Маск посочи дека на човештвото ќе му бидат потребни милион години за да ја колонизира галаксијата Млечен Пат.

Тој на конференцијата на Институтот Милкен во Калифорнија, што се одржува од 5 до 8 мај, рече дека вештачката интелигенција (ВИ) може да се користи за напредок на целата цивилизација и повика вештачката интелигенција да се насочи кон истражување на вселената.

Маск додаде дека размислувањата за населувањето на галаксијата го наведуваат да размислува за постоењето на вонземјани.

Во разговор со основачот на Институтот, Мајкл Милкен, тој истакна дека е загрижен за заканата од исчезнување на човештвото и како еден од главните ризици го спомена падот на наталитетот.

„Кога една цивилизација нема надворешна закана и напредува, наталитетот нагло опаѓа“, вели бизнисменот.

Авион излета од пистата при слетување во Киншаса, му отпадна моторот (ВИДЕО)

Боинг 737-300 на авиокомпанијата Serve Air Cargo излетал од пистата при слетување на аеродромот во Киншаса.

Иако екипажот не е повреден, авионот е тешко оштетен.

Авионот, со регистрација 9S-AKK, ​​полетал до аеродромот Киншаса (FIH) во главниот град на ДР Конго во неделата, 5 мај. На приближувањето до пистата 24 на надморска височина од 3,35 километри, левиот мотор на CFM 56 престанал да работи од непознати причини.

Сепак, екипажот го продолжил пристапот до аеродромот, надевајќи се дека ќе го приземји скршениот Боинг 737. Авионот 9S-AKK успеал да слета на пистата 24, а по активирањето на системот за превртување на потисок, кој се користи за забавување на авионот, Боинг нагло скршнал надесно и излетал од пистата.

Според The ​​Aviation Herald, екипажот не е повреден.

На фотографиите и видеата направени по несреќата јасно се гледа дека десниот мотор паднал од крилото, додека левиот мотор е целосно уништен.

Авионот бил отстранет по час и половина, а сообраќајот на аеродромот за тоа време бил во прекин. Brussels Airlines Airbus A330-200 на летот SN359 од Луанда (LAD) на пат кон Киншаса не можел да слета во главниот град на ДР Конго. Екипажот на белгиската авиокомпанија кружел над северна Ангола пред да добие дозвола да се приближи и да слета во Киншаса.

Боингот 737-300 бил отстранет подоцна со помош на кранови.

Авионот 9S-AKK бил стар 33 години и е испорачан на Малев како нов во 1991 година, кога е „крстен“ со името Шент Иштван (по првиот унгарски крал). Во 2005 година, авионот се преселил во флотата Kitty Hawk Aircargo и потоа бил претворен од патничка во карго варијанта.

Авионот се придружува на превозникот Serve Air Cargo во 2020 година.

Никол Кидман на Мет Гала во фустан на кој што биле попрошени 800 работни часа (ФОТО)

Креацијата, што ја носеше славната Никол Кидман, вклучувала неверојатни 800 часа рачна работа, со 3.000 пердуви внимателно нанесени на 150 метри свилена органза.

Секој од нив е рачно исечен, превиткан, плисиран и на крајот сошиен. Покрај тоа, уште 400 часа работа во ателјето биле потрошени за трансформирање на оригиналниот изглед на две одделни парчиња во едноделен вечерен фустан, објави Вог.

„Фустанот претставува природен момент од целосниот круг на времето – тоа е прослава на делото на Ричард што ќе живее, но и почит на уметничката визија на Баленсијага која продолжува беспрекорно да ја спојува илузијата на минатото, сегашноста и иднината“, додава Кидман. .

Со оглед на разиграната визија за модата на Никол Кидман, таа и нејзиниот стилист Џејсон Болден сакаа да се погрижат изгледот да биде повеќе од само почит на модната историја.

„Кога дојде време да зборувам за мојот прв настан на Мет Гала со Никол, навистина сакав да започнам во светот што ја инспирира. Таа е вистински уметник и вистински соработник, па разговорот започна со светот на Баленсијага и она што беше размислување. Никол беше неверојатно инспирирана од оваа фотографија на Ричард Аведон, а приказната зад неа беше тотално инспиративна“, вели Болден.

Додека Кидман чекореше по скалите на Мет Гала, правејќи впечатлива поза што го истакна драматичниот преден дел на фустанот, изгледот беше совршено прилагоден за принцеза од бајките, што очигледно беше нејзината намера.

„Обезбедувајќи дека, исто како и Заспаната убавица, ниту еден фустан не „спие“ вистински, почестена сум што вечерва носам креација на Баленсијага“, вели Никол, додавајќи:

„Голема благодарност до извонредните занаетчии за нивната посветеност и одржување на високата мода, и посебна благодарност до Ана Винтур. Ви благодариме на сите што не собравте сите заедно да ги славиме модата и уметноста.

Модниот код за оваа година е „Градина на времето“, концепт инспириран од истоимениот расказ на Џ.Г. Балард од 1962 година. Во основа, темата ја истражува врската помеѓу времето и природната убавина, оставајќи ја вратата широко отворена за посетителите да ја толкуваат овогодинешната мода како што сакаат.

притисни ентер