Телата, како што соопшти бугарскиот амбасадор во земјава Ангел Ангелов, ќе се транспортираат со два воени авиони.
„Бугарската страна ќе обезбеди два воено - транспортни авиона со кои утре изутрина ќе бидат транспортирани останките на загинатите во сообраќајната несреќа.
По пристигнувањето на скопскиот аеродром, преку организиран државен протокол поворката ќе се движи низ главниот град. Ќе помине по булеварот покрај плоштадот Скендербег, каде граѓаните ќе можат да оддадат последна почит и да положат цвеќе.
Дека идентификацијата на телата на 45-те жртви, меѓу кои 12 се деца е завршена, потврди денеска и заменик-главниот обвинител Борислав Сарафов. Специјален камион претпладнето пристигна пред зградата на Судска медицина во Софија за да ги земеостанките и утре да ги пренесе до аеродромот. Но, бугарските медиуми регистрираа и непријатна слика, кога возилото заглави во преминот пред самиото бјект.
И додека се чекаат резултатите од истрагата за причините за несреќата, во бугарската јавност продолжува дебатата околу безбедноста на патот Струма каде се случи трагедијата за кој министерката за регионален развој Виолета Комитова откри дека не бил автопат. Денеска од Европскиот центар за транспортни политики обелоденија дека уште пред два месеци го известиле министерството на Комитова за состојбата на патот за кој алармираат дека се уште е опасност за возачите.
„Ние го известивме Министерството за регионален развој со Извештај кој го подготвивме на 10 октомври за состојбата на тој пат, и за тоа колку тој е опасен. Еве ја таа банкина која била на првобитното место. Три дена покасно како резултат на удари таа е преместена овде. Ова нешто било овде, некаков бетонски блок, кој три дена подоцна е преместен овде. До денеска не добивме одговор за известувањето. Тој пат е исклучително опасен. Недостасува точна организација на движењето која ќе ги предупреди возачите дека од едната лента треба да преминат во другата лента. Недостасува специјално портокалово одбележување и недостасуваат соодветните патни знаци.
Ист е ставот и на невладиниот бугарски Институт за безбедност на патиштата според кој банкините не ги исполнуваат денешните стандарди за што побара меѓународна ревизија на патиштата.
„Банкината е удрена на многу места и треба да биде поправена. Но и самата поправка не е направена квалитетно. Можеме да видиме и од самите снимки и на неколку места од столпчињата кои на неколку места се удрени толку лошо што се искривени што таква банкина не може да задржи никаков удар.
Од Институтот додаваат и дека на кобната делница Струма недостасуваат знаци и има оштетени ознаки.