Статистиката покажа : Жените се подобри возачи од мажите

Статистиката ја поддржува оваа теза, а истото мислење го делат и осигурителните компании.

Мажите не само што не се подобри возачи од жените, туку резултатот не е ниту изедначен. Најновите бројки покажуваат дека жените се подобри возачи, а статистиката го потврдила тоа. Тоа е истражување базирано само врз статистиката во Велика Британија.

Значи, тезата е направена врз податоците за вкупниот број на луѓе кои имаат возачка дозвола. Има 49 милиони од нив во Британија, со мала предност кај машките возачи со 53%.

Почетокот е автошколата , каде што учествувале 1,6 милиони ученици во 2018 година. Процентот на жени кои го положиле испитот е поголем, 53%, иако се со помал број. Не звучи добро, но сепак секоја понатамошна статистика оди во прилог на жените како возачи.

Во истата година, имало 539.000 прекршители во сообраќајот и односот бил скоро 1: 4, или 79% од сторителите биле мажи. И најдрастичните разлики се кај најчестите престапи како што се брзото возење (1: 3) или возењето под дејство на алкохол (1: 5).

Во текот на истата година, поднесени биле 1,4 милиони побарувања за осигурување. Машките возачи имале двојно поголема веројатност да бидат таму, а нивните барања исто така биле поскапи. Тезата дека машките возачи се повеќе на пат, не одговара со податоци во кои се вели дека машки и женски возачи во Велика Британија ја прават истата километража годишно, околу 11.000 км. И, конечно, жените плаќаат малку пониска полиса за осигурување од мажите, што е конечна потврда дека се побезбедни возачи, пишува британски The Sun.

Според друга студија, возачите кои најчесто постигнуваат негативни поени се оние кои возат Форд. Сепак, возачите на БМВ најчесто го кршат законот кога станува збор за брзо и безгрижно возење.

ВРЕДИ: Изборните манипулации на ДУИ потврдени од ДИК

Вчера со одлука на Државната изборна комисија уште еднаш се докажа дека Европскиот фронт предводен од Демократската унија за интеграција нема капацитет и кредибилитет да спроведе слободни, фер и демократски избори. 

Државната изборна комисија постапувајќи врз основа на приговорите на Коалицијата ВЛЕН поднесени за некои избирачки места во 6-та изборна единица, како и постапувајќи според одредбите од Изборниот законик, одлучи да ги отвори гласачките кутии за 7 избирачки места, при што во 4 од нив се констатирани неправилност и тоа: во избирачко место 2101, село Ларце, општина Желино, констатирано е дека во гласачката кутија има 1 глас повеќе во корист на Европскиот фронт од гласачите кои го искористиле своето право на глас, во Избирачко Место 0387Гостивар и избирачко место 1953 Тетово имаше корекција на изборниот резултат бидејќи во овие избирачки места се пребројувале неважечките гласови и се броеле како гласови на Европскиот фронт.

Таканаречениот Европски фронт, злоупотребувајќи ги сите механизми на владењето, незаконски ја нарушил и искривилволјата на граѓанинот, спроведувајќи го „бугарскиот воз“ како што се случаите веќе потврдени со одлука на ДИК во Ликово и Ларце, како и броењето на неважечки гласови во корист на Фронтот и ДУИ. Замислете со 7 отворени гласачки кутии, во 4 биле откриени неправилности и кражба на гласови. Со ова јасно се докажува зошто ДУИ денес е во паника. Тие се во паника не само што ќе си заминат во опозиција, туку и ќе одговараат за злоупотребите и кршењето на законите, но и затоа што вчера, со отварање накутиите, се докажа дека преку злоупотреба на механизмите на власт, закани, уцени, притисоци и бугарскиот воз, се обиделе да ја нарушат волјата на народот и изборниот резултат.

Албанците на 8 мај ја добија слободата и денеска дишат слободно. ДУИ оди во опозиција и со користење на државниот апарат повеќе нема да може директно да влијае на изборниот резултат. Време е за одговорност, за влада која ќе се бори против криминалот и корупцијата, ќе гарантира забрзан економски развој и европска интеграција.Нарушувачите на волјата на народот и изборниот резултат,ќе сносат одговорност и ќе одговараат пред органите на правдата.

Седуммесечно бебе починало во охридската болница „Свети Еразмо“, било донесено со тешки повреди

Бебето, според пријавеното, било примено во болницата со хематом на главата и по констатирано мозочно крварење веднаш била извршена операција.

Полицијата денеска соопшти дека рано изутринава во 01:04 часот во СВР - Охрид било пријавено дека во специјалната болница за ортопедија и трауматологија „Св.Еразмо“ по извршен хируршки зафат, починало седуммесечно бебе од Вевчани, кое вчера попладне околу 16 часот било донесено во болницата од неговата мајка.

Бебето, според пријавеното, било примено во болницата со хематом на главата и по констатирано мозочно крварење веднаш била извршена операција.

Според изјавата на неговата мајка, повредите настанале по пад од импровизиран кревет во семејниот дом во Вевчани. По насока на Јавен обвинител, телото ќе биде пренесено до Судска медицина во Битола каде ќе се изврши обдукција. Се преземаат мерки за расветлување на настанот, додаваат од СВР - Охрид.

Наводно, мајката пред да го однесе бебето во болницата „Св. Еразмо“ побарала помош од повеќе лекари кои ја преупатувале до нивни колеги и други установи.

Грција: Нов закон за превоз на автомобили со траект, еве што опфаќа

Доколку летово планирате патување во Грција, треба да обрнете внимание на новиот закон кој се однесува на возилата на кои им е дозволен влез во земјата.

Како што објави специјализираната веб-страница „Nikana.gr“ на социјалните мрежи, стапи на сила нов закон на Министерството за поморство и крајбрежната стража за превоз на автомобили со траект.

Новиот закон, велат тие, се однесува на електрични и хибридни возила, како и возила кои користат други алтернативни горива, како течен или природен гас.

Од безбедносни причини, батериите на електричните и хибридните возила не смеат да се полнат повеќе од 40 отсто од вкупниот капацитет.

Контролата на температурата е исто така задолжителна, а забрането е полнење на батериите на брод или траект, се наведува на веб-страницата „Nikana.gr“.

Исто така, се додава, за автомобилите што користат течен или природен гас, законот налага резервоарите да не се полнат повеќе од 50 отсто од вкупниот капацитет.

Причината за овие мерки, се наведува, е што пожарите на контејнерските бродови и траектите се гаснат со јаглерод диоксид, но овој метод не функционира на електричните автомобили.

Извор: Б92

притисни ентер