Оваа одлука беше јавно објавена за време на Климатската недела во Њујорк. Така, компанијата е рангирана меѓу првите големи производители на автомобили што го направиле овој чекор со цел да ги намалат глобалните емисии.
Главните причини за оваа одлука се променливата побарувачка на автомобилскиот пазар, построгите регулаторни рамки поврзани со емисијата на штетни гасови, како и стратешкиот фокус на компанијата на електрификацијата на возилата.
„За неколку месеци ќе го изградиме последниот Волво автомобил со дизел мотор“, изјави Џим Роуан, извршен директор на Volvo Cars.
„Ова е уште еден клучен чекор во нашиот континуиран фокус на електрификацијата и борбата против климатските промени. Минатата година дизел возилата на Volvo учествуваа со само 8,9 отсто од вкупната глобална продажба на компанијата. Дополнително, вкупниот удел на автомобили со дизел мотори на европскиот пазар значително се намали. Во јули 2023 година, тој удел беше само 14,1 отсто, што е драстичен пад во споредба со повеќе од 50 отсто во 2015 година.
„Volvo“ веќе ја објави својата посветеност да стане бренд што ќе произведува само електрични возила до 2030 година. Компанијата, исто така, планира да постигне јаглеродна неутралност до 2040 година, потврдувајќи ги своите амбиции да стане лидер во одржливото производство на автомобили.