Руски продуцент откри колку заработува Милош Биковиќ за еден дена на снимање - Канал 5

Руски продуцент откри колку заработува Милош Биковиќ за еден дена на снимање

Продуцентот и шоумен Сергеј Дворцов зборуваше за хонорарите на српскиот актер Милош Биковиќ, познат по бројните ТВ серии и филмови кои уриваат рекорди на гледаност во Русија.

Руски продуцент откри колку заработува Милош Биковиќ за еден дена на снимање

Според продуцентот Дворцов, тој моментално е еден од најбараните и најуспешните актери во руската кинематографија, објави Телеграф.

Високата побарувачка од продуцентите и режисерите се рефлектира во неговите хонорари; за еден ден снимање, Милош Биковиќ добива од 3 до 4 милиони рубљи (од 33.000 до 44.000 евра). Покрај тоа, актерот добро заработува и од рекламирање.

Во изјава за Russian Passion, продуцентот рече дека финансискиот успех на Биковиќ е целосно оправдан.

- Неколку наши актерски филмови се снимени во московскиот регион. Конкретно, кога тој го играше амбициозниот и неверен сопруг на Оксана Акиншина во една од руските ТВ серии, изнајмувањето филмска палата со огромен камин и ловечки трофеи чинеше 250.000 рубли (2.800 евра) дневно, рече Дворцов.

Како што пренесуваат руските медиуми, популарноста на Биковиќ во таа земја е толку голема што дури и веќе напишаните сценарија може да се сменат за да се прилагодат на него. Претходно беше откриено дека за филмот „Црвена свила“ требало да се напише поинакво сценарио за српскиот актер Биковиќ да ја прифати главната улога.

Фидан повика на дипломатска поддршка на трилатералниот состанок на Турција, Русија и Украина

Турскиот министер за надворешни работи Хакан Фидан на денешниот трилатерален состанок на Турција, Русија и Украина во рамките на мировните преговори меѓу Русија и Украина во Истанбул повика на обновена посветеност на дипломатијата.

Фидан повика на дипломатска поддршка на трилатералниот состанок на Турција, Русија и Украина

- Мораме да ја искористиме оваа можност за да напредуваме на патот кон мирот, рече Фидан за време на својот воведен говор, обраќајќи им се на делегациите на Русија и Украина, како и на турските посредници, пренесе Анадолија.

Ова се први директни преговори меѓу Русија и Украина по три години.

НАСА успеа „да ги оживее“ резервните двигатели на „Војаџер 1“ по 21 година

НАСА соопшти дека нејзините инженери успеале „да ги вратат во живот“ резервните двигатели на „Војаџер 1“ коишто не беа користени од 2004 година.

НАСА успеа „да ги оживее“ резервните двигатели на „Војаџер 1“ по 21 година

Американската Национална воздухопловно-вселенска администрација - НАСА соопшти дека нејзините инженери успеале „да ги вратат во живот“ резервните двигатели на „Војаџер 1“ коишто не беа користени од 2004 година и долго време се сметаа за целосно нефункционални.

По 4 мај, антената инсталирана на Земјата што испраќа команди до „Војаџер 1“ и „Војаџер 2“, требаше да биде исклучена поради повеќемесечни надградби. Последниот успех на агенцијата е значаен и неопходен бидејќи главните потисници на вселенското летало, што ја контролираат неговата ориентација, губат функција поради акумулацијата на разни отпадоци. Ако погоните целосно откажат, „Војаџер 1“ би можел да ја изгуби способноста да ја насочува својата антена кон Земјата, што ќе води кон губење на комуникацијата со нашата планета, по речиси 50 години непрекината работа.

Леталата беа лансирани во 1977 година, со првична мисија - истражување на надворешните планети на нашиот Сончев Систем, а откако ја постигнаа нивната првична цел, беа насочени на истражување на меѓуѕвездениот простор. „Војаџер 1“ го напушти Сончевиот Систем во август 2012 година, а „Војаџер 2“ - во ноември 2018 година.

YouTube video

Иако и двете летала се оперативни, нивната старост и огромното растојание од Земјата значат сѐ поголеми технички предизвици. Но, и покрај пречките, „Војаџер 1“ и „2“ продолжуваат да работат, што е доказ за нивниот робустен дизајн и подготвеноста на тимовите кои управуваат со нив.

Примарниот погон на „1“ откажа во 2004., откако два мали, но битни внатрешни грејачи ја загубија моќноста и престанаа да работат. По подробната проценка, инженерите заклучија дека овие грејачи не можат да се поправаат од далечина, поради што се префрлија на резервните потисници за да ја одржат усогласеноста на тн. „ѕвезден тракер“ - клучен инструмент којшто му помага на „Војаџер 1“ стабилно да се движи во Вселената.

- Мислам дека во тоа време тимот беше подготвен да прифати дека главните погони не работат, бидејќи имаа добра резерва. Веројатно не очекуваа „Војаџерите“ да бидат функционални уште 20 години, изјави Карим Бадарудин, сегашен управител на мисијата „Војаџер“ во Лабораторијата за млазен погон на НАСА.

YouTube video

За да го реши проблемот, тимот на НАСА повторно ги активираше резервните погони на првото летало, а потоа се обиделе да ги стартуваат грејачите што ќе ги одржуваат во работата. Доколку тракерот застранил премногу од водилката за време на овој процес, погоните автоматски би се активирале како безбедносна мерка, но доколку грејачите не биле активирани дотогаш, користењето на погоните би предизвикало опасно зголемување на притисокот. Затоа, тимот мораше прецизно да го усогласи стариот тракер пред да се активираат погоните.

Со оглед на фактот дека „Војаџер 1“ е многу далеку од Земјата, тимот чекал 23 часа за радиосигналот да стигне назад. Доколку тестот не успеал, ова летало веќе би било во сериозна неволја. Сепак, на 20 март, тоа одлично реагирало на командите, па 20 минути по приемот на сигналот, тимот забележал пораст на температурата на грејачот. Тоа е јасен знак дека резервните потисници работат според планот.

- Тоа беше миг за славење! Овие погони се сметаа за „мртви“, што беше легитимен заклучок... Но, еден од нашите инженери веруваше дека е можна поправка, а потоа се случи чудо што го спаси „Војаџер“, рече Тод Барбер, управувач на мисијата.

Така, и покрај техничките пречки и староста на леталата, „Војаџер 1“ и „2“ продолжуваат да собираат и испраќаат вредни податоци однадвор од нашиот Сончев Систем. Мисијата и натаму нуди можност да ги прошириме човековите сознанија и науката за меѓуѕвездениот простор - знаење што ниту едно друго вселенско летало не можело да го обезбеди досега. /МИА

Вучиќ: Во Тирана разговарано за изградбата на гасовод меѓу Србија и Македонија

Во Тирана разговарано за инфраструктурните проекти, изградбата на гасовод меѓу Србија и Македонија.

Вучиќ: Во Тирана разговарано за изградбата на гасовод меѓу Србија и Македонија

Претседателот на Србија, Александар Вучиќ изјави во Тирана дека денеска на самитот на Европската политичка унија разговарал за реализација на специфични инфраструктурни проекти, како што е изградбата на гасен интерконектор меѓу Србија и Македонија, јавија белградските медиуми.

„Разговаравме и за некои конкретни проекти во врска со инфраструктурните врски, имено интерконекторот со Македонија, за да можеме да размислиме за дополнителни гасни врски во иднина. Разговаравме и за други инфраструктурни проекти, за целата Агенда за раст и за Единствената европска платна зона - СЕПА“, изјави Вучиќ.

Тој посочи дека СЕПА е важна за Србија и за српските компании, но и за луѓето кои живеат и работат во странство, поради дознаките што ги испраќаат во државата.

„Се боревме за земјата и мислам дека направивме добра работа. Разговарав и со луѓе од регионот, освен на вечерата синоќа, а денеска и со Жељка Цвијановиќ, но кратко време, и со Андреј Пленковиќ и со многу други лидери, и секако, бев со Ердоган, и мислам дека за кратко време постигнавме многу и договоривме многу средби за следниот период“.

притисни ентер