И онаа што, барем на прв поглед, звучи како чекор наназад, речиси како префрлање од автомобил на коњ.
Идниот хибриден концепт доаѓа од работилницата на Horse Powertrain, која вообичаено произведува четирицилиндрични мотори за новата класа CLA на Mercedes. Официјално ќе биде претставен следната недела на салонот за автомобили во Шангај. Системот комбинира мотор со внатрешно согорување, електричен мотор и менувач во еден компактен модул. Цел? Да овозможи електрично возило (EV) да се претвори во хибридно (HEV).

Претворете електричен автомобил во хибрид? Се уште никој не го направил тоа.
Звучи апсурдно. Зошто некој би изградил електричен автомобил, па потоа би го претворил во хибрид? Но, Хорс нуди логично објаснување. „Ова овозможува BEV (електрични возила со батерии) да се хибридизираат со минимална нова инвестиција во склопување и алатирање“, велат од компанијата.
Со други зборови, производителите кои веќе инвестирале во електрични возила не мора да фрлаат сѐ во вода доколку пазарот почне да се движи во друга насока.
Инсталирањето електрични мотори во возила на бензин и хибридни возила веќе стана вообичаена практика, што резултира со одлични модели како Genesis Electrified G80 и BMW i4. Но, одењето во спротивна насока, од ЕВ назад до мотори со внатрешно согорување, досега беше значително потешко и поскапо.
Horse тврди дека нивниот нов систем, кој вклучува бензински мотор, електричен мотор и менувач, може да се вклопи во просторот каде што оригиналниот EV го сместил погонот на предните тркала. Потребни се само „мали модификации на подрамката“.
Автомобилската индустрија го менува правецот
Поради забавувањето на усвојувањето на електрични возила, сѐ повеќе производители размислуваат за модели кои би можеле лесно да се претворат од електрични во хибридни.
Porsche веќе најави бензински верзии на своите EV модели, Stellantis има слични планови, а некои други производители откриваат дека електричните платформи ќе мора да се прилагодат на моторите со внатрешно согорување. Досега тоа значеше скапи модификации и нова производствена инфраструктура.
Системот може да го промени тоа. Тоа ќе овозможи автомобилите да се градат и како хибриди и како ЕВ на иста производна линија, зголемувајќи го повратот на инвестицијата како што полека се развива пазарот на електрични возила.
Хибрид за 2028 година, со фокус на алтернативни горива
Компанијата сè уште не открива премногу детали за системот, но најави дека ќе вклучува полнач од 800 волти, што сугерира дека може да послужи и како продолжувач на опсегот, еден вид транзиција кон целосна електрификација.

Моторот е дизајниран да поддржува различни горива: бензин, етанол E85, метанол M100 и синтетички горива. E85 е широко користен во Јужна Америка, додека M100 се повеќе се користи во Кина, Индија и делови од Африка. Бројките за моќност и поместување сè уште не се објавени.
Horse Powertrain е заеднички проект на Renault и кинескиот Geely. Ги вклучува одделенијата на Renault за класични и хибридни мотори и шведската филијала на Geely Aurobay. Horse веќе произведува повеќе од 8 милиони мотори и менувачи годишно и ги снабдува со брендови како Volvo, Nissan, Mitsubishi, а наскоро и Mercedes-Benz, за CLA 250 се користи нивниот 2.0-литарски турбо мотор.
Компанијата планира да го стави Future Hybrid Concept во сериско производство во 2028 година.