Европскиот пазар на автомобили стагнира уште еден месец. Забележани се мешани резултати, па Италија и Шпанија забележале плус од 4,7 односно 3,4 отсто, додека во исто време Франција и Германија забележаа минус од 2,3 и 2,1 отсто.
Преведено, европскиот раст е само 0,2 отсто, а продажбата на ниво од милион возила, покажуваат податоците на ACEA. Во првите седум месеци, со продадени 6,5 милиони автомобили, Европа забележа раст од 3,9 отсто во однос на и онака лошата претходната година. Тековните трендови покажуваат дека овој плус лесно може да се стопи до крајот на годината.
Во јули, електричните автомобили учествуваа со 12,1% од пазарот, што е намалување од 13,5% удел во претходната година. Заедничкото учество на автомобилите со бензин и дизел падна од 50 на 46%, при што дизелите паднаа за 10,1%, а автомобилите на бензин паднаа за 7%. Очекувано, хибридните возила го зголемија својот удел на пазарот, од 25,5% на 32%.
Во јули, регистрациите на електрични возила (BEV) паднаа за 10,8% на 102.705 единици, при што нивниот вкупен пазарен удел падна на гореспоменатите 12,1%. И покрај порастот во Белгија (+44,2%), Холандија (+8,9%) и Франција (+1%), германскиот пад од дури 36,8% не можеше да се компензира.Во пад се и приклучните хибриди, за 14,1 отсто. Затоа, хибридите остануваат како единствена светла точка во продажбата на електрифицирани возила.
Продажбата на хибриди со регистрации на автомобили е зголемена за 25,7% до 273.003 единици, доаѓа како резултат на значителниот раст на клучните пазари: Франција (+47,4%), Шпанија (+31,5%), Германија (+22,4%) и Италија (+17,4%). Сосема очекувано, имајќи предвид дека понудата на хибриди е сѐ побогата, а цените помалку се разликуваат во однос на класичните возила на фосилни горива.