Наречен Grande Panda поради неговите поголеми димензии во споредба со неговиот претходник, овој нов хечбек е близок роднина на неодамна лансираниот Citroën C3, со кој ја дели економичната Smart Car платформа на Stellantis.
Платформата, првично развиена за пазарите во развој, е прилагодена на глобалните модели и може да поддржува и мотори со внатрешно согорување и електрични погонски системи.
Гранде Панда ќе ги нуди двете опции, најверојатно ќе ги дели електричните системи на C3 од 200 километри и 320 километри и благиот хибриден 1,2-литарски трицилиндричен турбо бензинец со 99 КС.
Серискиот модел ги задржува ретро-пропорциите на концептот Panda што Fiat го претстави во февруари, вклучувајќи го истакнатото лого на Panda долж страните, што е знак на моделот од 1980-тите.

Минималистичкиот и робустен изглед ги рефлектира новите вредности на брендот Fiat за „сила и уникатност“ и ја поставува дизајнерската насока за сите идни модели во семејството Panda, вклучувајќи ги и фаровите во стил на пиксели, инспирирани од прозорците на старата фабрика Fiat Lingotto во Торино.
Неколку дизајнерски детали се навраќаат на корените на Panda и го нагласуваат она што Fiat го нарекува својот „UV (услужно возило) став“, вклучувајќи дебела предна лизгачка плоча, шини на покривот и црна заштита на подвозјето.
Иако Fiat го призна влијанието на оригиналната Panda 4x4, не ги објави плановите за верзија на Grande Panda со погон на четири тркала. Новиот модел е околу 0,3 m подолг од претходната Panda, со вкупна должина од 3,99 m, што е сè уште под просекот во сегментот од 4,06 m, тврдат од Fiat. Внатрешноста со пет седишта допрва треба да се открие, но Fiat тврди дека ќе биде „совршена за удобно семејно живеење и современа урбана мобилност“.

По Grande Panda, Fiat ќе го проширува семејството Panda со нови варијанти секоја година до 2027 година. Претходните концепти сугерираат дека ќе вклучува теренец со големина на Dacia Duster, купе-кросовер, стилски пик-ап и утилитарен MPV-кампер.
Семејството Panda ќе биде различно од остатокот од поставата на Fiat, која е инспирирана од 1950-тите со моделот 500, иако марката не објави планови за додатоци во семејството освен 600 кросовер и спортските верзии Abarth на секој модел.
Иако цените не се објавени, се очекува Grande Panda да биде еден од најприфатливите автомобили на пазарот, со почетна цена од околу 17.500 евра за бензинската верзија и околу 25.600 евра за електричната верзија.
Сегашната Panda, која сега се нарекува и Пандана, ќе остане во производство „барем до 2027 година“, потврди Fiat.
Компанијата планира да го зголеми производството за 20% за да ја задоволи континуираната побарувачка, дури и во 13-тата година од продажбата на малиот хечбек.
Суптилно ажурираната верзија на автомобилот, со нови активни безбедносни карактеристики, подобрен дисплеј на возачот и нов волан, се прогласува за „технолошки најнапредна и најбезбедна Панда досега“, и треба да се појави во продажба ова лето.