Барем во Азија каде еден производител одлучи да се пофали со новата практика на испорака на нови автомобили. За да се сведе на минимум можноста за пренесување на инфекцијата, индискиот производител Тата моторс одлучи да воведе испорака на своите автомобили во безбедносни балони.
Ставањето на возилото во пластичен балон ја сведува можноста за ширење на вирусот за време на транспортот на минимум, така што клиентот го зема автомобилот во скоро стерилни услови. Одличен маркетинг потег моментално работи само со избрани дистрибутери и се претпоставува дека ќе стане редовна пракса во блиска иднина, барем кога станува збор за Тата моторс.
Имено, Тата го искористил времето на пандемија да ја обнови својата гама и да лансира нови модели, па на крајот забележале зголемување на продажбата. Со цел испораката да биде што е можно побезбедна за клиентот, тие вовеле комплетна програма за дезинфекција на возилата во синџирот на снабдување, а од декември и транспорт на возила во такви безбедносни „меури“.