Основата е одлична, тоа е модел 508 и сега доаѓа Sport Engineered од истоимениот оддел. Ќе го препознаете по три-линиските светла, моделирани според 504 Coupe. Она што е важно е дека овој модел се потпира на Peugeot Sport, нивното богато искуство од WRC, Pikes Peak, Dakar, WEC и слично.
Погонскиот агрегат на овој 508 дава 360 КС и 520 Nm, повеќе од кој било стандарден Peugeot. И во пракса, тоа значи 100 км на час за 5,2 секунди, 0 до 1000 м за 24,5 секунди и средно забрзување од 80 до 120 км на час за 3 секунди. И тука максимумот е ограничен, на 250 км на час.
Енергијата не е ништо без контрола, па Peugeot одлучи да инсталира прилагодлива шасија (Comfort / Hybrid / Sport). Исто така, проширено е и меѓуоскиното растојание, за 24 мм напред и 12 мм назад. Без грижа и при сопирањето, предните дискови имаат дијаметар од 380 mm. Тркалата од 20 инчи се со гуми Michelin Sport 4S.
Време е да повториме дека погонот е хибриден. Се состои од 1,6 турбо бензинец и два електромотори. Може да работи и на електрична енергија, 42 км на максимум 140 км на час. Вкупно, контролата на централната конзола директно избира помеѓу пет режими на возење.
Постојат различни начини на полнење на батеријата од 11,5 kWh што се прилагодува на секојдневните ситуации. Помалку од 7 часа на домашен штекер, 4 часа на штекер од 16 А и 2 часа преку полнач од 32 А. Peugeot нагласува дека потрошувачката според WLTP е само 2,03 l / 100 km.
508 Sport Engineered е достапен во три бои на каросеријата (сива Sélénium, црна Perla Nera и црна Nacré). Автомобилот се произведува во Милхоус, Франција, а почетната цена ќе биде околу 60.000 евра во Германија.