Пежо го претстави најсилниот модел во својата историја(ФОТО)

Многумина ќе се согласат, и најубавиот.

Основата е одлична, тоа е модел 508 и сега доаѓа Sport Engineered од истоимениот оддел. Ќе го препознаете по три-линиските светла, моделирани според 504 Coupe. Она што е важно е дека овој модел се потпира на Peugeot Sport, нивното богато искуство од WRC, Pikes Peak, Dakar, WEC и слично.

Погонскиот агрегат на овој 508 дава 360 КС и 520 Nm, повеќе од кој било стандарден Peugeot. И во пракса, тоа значи 100 км на час за 5,2 секунди, 0 до 1000 м за 24,5 секунди и средно забрзување од 80 до 120 км на час за 3 секунди. И тука максимумот е ограничен, на 250 км на час.

Енергијата не е ништо без контрола, па Peugeot одлучи да инсталира прилагодлива шасија (Comfort / Hybrid / Sport). Исто така, проширено е и меѓуоскиното растојание, за 24 мм напред и 12 мм назад. Без грижа и при сопирањето, предните дискови имаат дијаметар од 380 mm. Тркалата од 20 инчи се со гуми Michelin Sport 4S.

Време е да повториме дека погонот е хибриден. Се состои од 1,6 турбо бензинец и два електромотори. Може да работи и на електрична енергија, 42 км на максимум 140 км на час. Вкупно, контролата на централната конзола директно избира помеѓу пет режими на возење.

Постојат различни начини на полнење на батеријата од 11,5 kWh што се прилагодува на секојдневните ситуации. Помалку од 7 часа на домашен штекер, 4 часа на штекер од 16 А и 2 часа преку полнач од 32 А. Peugeot нагласува дека потрошувачката според WLTP е само 2,03 l / 100 km.

508 Sport Engineered е достапен во три бои на каросеријата (сива Sélénium, црна Perla Nera и црна Nacré). Автомобилот се произведува во Милхоус, Франција, а почетната цена ќе биде околу 60.000 евра во Германија.

Вучиќ: Ќе ги победиме мафијашите, тоа им го гарантирам

Претседателот на Србија, Александар Вучиќ и се обрати на јавноста преку Инстаграм со порака дека „државата ќе ја победи мафијата, без оглед на личните, политичките и какви било други последици“.

„Додека се боревме за подобар животен стандард, додека се боревме за Косово, за подобар здравствен систем за да можеме да лекуваме луѓе, некои во меѓувреме сметаа дека најисплатлива работа е да бидат мафијаши, да убиваат луѓе, да киднапираат наши граѓани, но ќе ги победиме, им гарантирам без оглед на личните, политичките и какви било други последици “, истакна Вучиќ во видеото.

Српскиот претседател рече дека „Србија во 2012, 2013 и 2014 година се бореше против тајкуните кои ја ограбуваа земјата и сакаа да ја уништат и кои успеаја во тоа“.

"Ја обновивме земјата. Денес, Србија е прва во Европа според стапката на раст, платите растат, пензиите растат, луѓето живеат подобро", заклучил Вучиќ.

Германец ги прскал луѓето со лут спреј ,зашто не одржувале дистанца

71-годишен Германец премногу сериозно го сфатил правилото за физичко растојание и ги прскал минувачите со спреј за самоодбрана базиран на лута пиперка, соопшти германската полиција.

Тој прво испрскал група џогери, а потоа и двајца велосипедисти во западниот град Ахен, се вели во полициското соопштение, додавајќи дека нападите биле извршени „без предупредување“.

Велосипедистите, брачна двојка на возраст од 51 и 49 години, успеале да го избегнат спрејот и застанале да повикаат полиција.

Човекот и рекол на полицијата дека нема друг начин да им покаже на другите да се придржуваат кон воспоставените мерки за борба против ширењето на коронавирусот.

Тој е обвинет за предизвикување сериозни повреди и опасно попречување на сообраќајот.

Ахен е еден од најголемите урбани центри во Германија кој во моментов е класифициран како област со висок ризик поради високата стапка на заразени.

Најмалите француски модели заминуваат во историјата

По раскинувањето на ,,бракот” со Тојота, групацијата ПСА одлучи да го прекине производството на своите супермини возила.

Одлуката е конечна, а тоа значи дека Citroen C1 и Peugeot 108 заминуваат во историјата. Иако нема потврда, Ројтерс дознава за ова од три различни извори, а причината е една - парите. Имено, супермините се товар само на производителот, тие не носат профит и нивната популарност опаѓа. Со поригорозните стандарди за емисија на штетните гасови, ќе мора да направат модификации на моторот, но и да инсталираат скапи системи за филтрирање на издувните гасови, што дополнително би ја зголемило цената на автомобилот.

Добрата вест е дека постои шанса за еден вид наследник. По обединувањето со FCA, можно е Французите да му го препуштат развојот на најдобрите во А сегментот - Fiat. Панда, а особено 500 се имиња кои се наоѓаат на европските патишта со децении.

притисни ентер