Opel ги има идеалните автомобили со погон на сите тркала

Високо-технолошки погон на сите 4 тркала кај Opel Grandland Hybrid4, Opel insignia и Opel insignia GSI

• Забава и безбедност во зима: предводници на Opel со напредни системи со погон на четири тркала

• Екстра ефикасен: Opel Grandland Hybrid4 со системска моќност до 300 КС

• Оптимален погон на сите тркала: Opel Insignia и Insignia GSi со векторирање на вртежниот момент

Opel ги има идеалните автомобили со погон на сите тркала за овогодинешната сезона на зимските спортови: новиот Opel Grandland Hybrid4 – врвниот SUV (потрошувачка на гориво WLTP 1,3-1,2 l/100 km, емисија на CO2 31-29 g/ km; комбинирано) – Opel Insignia (WLTP потрошувачка на гориво 1 6,7-5,7 l/100 km, емисија на CO2 175-149 g/km; комбинирано) и Opel Insignia GSi (WLTP потрошувачка на гориво 1 8,8-7,9 l/ 100 km, емисија на CO2 200-179 g/km, комбинирана) не само што го прави возењето на мраз и снег одлична забава; најсовремените системи за погон на сите тркала на предводниците на Opel исто така нудат висока безбедност. Клиентите на Opel можат да изберат од иновативен електричен SUV на погон на сите тркала или лимузина или Sports Tourer караван со векторирање на вртежниот момент AWD.

Новиот Opel Grandland Hybrid4: најдоброто од двата света

Новиот Opel Grandland Hybrid4 ја комбинира моќноста на 1,6 турбо бензински мотор и два електрични мотори за системска моќност до 221 kW (300 КС). Електричната единица се состои од два електрични мотори на предната и задната оска. Моќноста на предниот електричен погон одговара на 81 kW (110 КС), а на задниот 83 kW (113 КС). Предниот електричен мотор ја пренесува својата моќ на предните тркала преку електрифициран осумстепен автоматски менувач.

Вториот електромотор и диференцијалот се интегрирани во задната оска, што го претвора Grandland Hybrid4 во возило со погон на сите тркала со оптимална влечна сила. Исто така, високиот вртежен момент на електричните мотори е достапен уште од првото притискање на педалата за гас, обезбедувајќи оптимална држење на лизгави површини. Максималната брзина на електричниот plug-in хибрид е 235 km/h.

Четири режими на возење кај Grandland: траекција за ридовите, ефикасност за централните подрачја на градот

Со Opel Grandland Hybrid4, возачите можат да избираат помеѓу четири различни режими на возење во зависност од нивните преференции и барања:

• Во режимот „ All-Wheel Drive“, Grandland Hybrid4 се движи од предните и задните тркала.

• Режимот „Sport“ ја комбинира моќноста на моторот со внатрешно согорување и електричниот мотор за особено динамичен стил на возење.

• Во режимот „Electric“, Grandland Hybrid4 се води исклучиво од електрична енергија. Во повеќето случаи погонот се испорачува од задниот електричен мотор, плус предниот мотор кога возачот бара поголема моќност со притискање на педалата за гас. Во случај да се остане без електрична енергија моторот со внатрешно согорување дополнително се вклучува за максимална моќност. Максималната брзина кога се вози чисто електричен режим е 135 km/h.

• Режимот “Hybrid” се фокусира на оптимизирање на потрошувачката на гориво на возилото. Мотор со внатрешно согорување и електричниот мотор работат заедно или наизменично, во зависност од условите на возење и стилот на возење.

Регенеративното сопирање ја доловува кинетичката енергија за време на забавувањето, која инаку би се трошела како топлина. Клиентот може да избере од два режима на регенерирање на енергијата што ги претвораат електричните мотори во генератори, така што електричната енергија може да се врати во батеријата од 13,2 kWh и да се складира.

Opel Insignia GSi: Twinster AWD и FlexRide суспензија

Opel Insignia со турбодизел од 128 kW (174 КС) и ултрадинамичната Insignia GSi со бензински турбо мотор со директно вбризгување од 169 kW (230 КС) се карактеризираат со најсовремен погон на сите тркала Twinster со модул за погон на задниот дел кој користи систем со двојна спојка без диференцијал. Вртежниот момент оди на едно или на двете задни тркала независно, овозможувајќи можност за векторирање на вртежниот момент низ целиот опсег на перформанси на автомобилот. При свиоци, поголемиот вртежен момент оди на надворешното задно тркало. Затоа, лимузината Insignia as Grand Sport и Sports Tourer се враќаат со уште поголема прецизност, реагирајќи уште поспонтано на информациите од возачот.

Opel Insignia со погон на сите тркала стандардно доаѓа со мехатронска адаптивна суспензија FlexRide, која ги прилагодува амортизерите и управувањето во делови од секундата. Покрај тоа, FlexRide ги менува карактеристиките на педалата за гас, како и точките на менување на осум-степен (Insignia) или девет-степен (GSi) автоматски менувач. Возачот може да избира помеѓу режимите на возење „Standard“, „Тour“, „Sport“ и – исклучиво за GSi – „Competition“. Двојното притискање на прекинувачот „ESP off“ им овозможува на особено вештите возачи да ги истражуваат надворешните граници на динамиката на возење на Insignia GSi, без помош од ESP.

За уште поактивно возење, девет-степен автоматски менувач може да се ракува преку палките на управувачот.

Со својот напреден Twinster погон на сите тркала и FlexRide адаптивна суспензија, Opel Insignia се осеќа како дома на планинските превои покриени со снег, како и на зимските селски патишта.

Руски новинар на „Форбс“ е приведен поради наводно ширење лажни информации за армијата

Новинарот на магазинот „Форбс Русија“, Сергеј Мингазов е приведен под сомнение дека ширел лажни информации за руската армија, објави денеска магазинот.

„Форбс Русија“ додава дека досега не успеале да стапат во контакт со Мингазов. Неговиот адвокат Константин Бубон на Фејсбук објави дека новинарот е во притвор во источниот руски град Хабаровск, каде што живее.

Адвокатот рече дека Мингазов бил приведен поради преобјавување публикации за наводни руски воени злосторства во украинскиот град Буча, каде што убиствата на украинските цивили во првите недели од војната беа пријавени од Ројтерс и други новински организации.

Профилот на Мингазов на платформата Телеграм содржи бројни објави за Буча, а засега не е јасно за која од нив новинарот е приведен. /МИА

Шведска треба да го зголеми воениот буџет за 4,6 милијарди евра до 2030 година

Шведска треба да го зголеми воениот буџет за речиси 54 милијарди круни (4,6 милијарди евра) до 2030 година за да ја зајакне противвоздушната одбрана и да го зголеми бројот на регрути, препорача Комитетот за одбрана на шведскиот Парламент.

Комитетот, составен од претставници на осум парламентарни партии, наведува дека членството во НАТО и сериозната безбедносна состојба бараат поголеми амбиции. Шведска стана членка на НАТО минатиот месец, напуштајќи ја децениската политика на воена неутралност по руската инвазија врз Украина.

Напад врз Шведска или врз нашите сојузници не може да се исклучи, истакна Комитетот во денеска објавениот извештај.

Во документот, иста така се истакнува дека шведската противвоздушна одбрана мора да се прошири за да одговори на заканите со беспилотни летала, оти треба да се набават повеќе крстосувачки ракети, а морнарицата треба да добие повеќе персонал. Исто така, се предлага постепено зголемување на бројот на регрути од сегашните 8.000 на 12.000 до 2032 година. /МИА

Пет клучни донатори вложија повеќе од 50 милиони долари во претседателската кампања на Трамп

Пет клучни донатори инвестирале повеќе од 50 милиони долари во претседателската кампања на Доналд Трамп.

Тимоти Мелон, наследник на банкарското семејство Мелон, од 2022 година инвестираше најмалку 16,5 милиони долари во организацијата „Мага“ блиска до Трамп. Тој исто така има инвестирано најмалку 20 милиони долари во организацијата за време на претседателските избори во САД во 2020 година.

„Форбс“ го проценува богатството на Мелон на 14,1 милијарди долари, а познато е дека тој инвестирал и најмалку 20 милиони долари во кандидатурата на Роберт Кенеди за претседател на САД.

„Форбс“ го проценува богатството на Мелон на 14,1 милијарди долари, а познато е дека тој инвестирал и најмалку 20 милиони долари во кандидатурата на Роберт Кенеди за претседател на САД.

Брачниот пар Исак и Лара Перлмутер во актуелната кампања на Трамп инвестирале повеќе од 10 милиони долари, а во 2020 година во неговата кандидатура вложиле 21 милион долари.

Трета на листата е претприемачката Линда Мекмахон, која донираше повеќе од 10 милиони долари на Трамп овој изборен циклус, а во 2019 и 2020 година инвестираше повеќе од 15 милиони долари.

Успешниот хотелиер Роберт Бигелоу во овој изборен циклус вложил девет милиони долари во организацијата „Мага“, а вети дека ќе вложи вкупно 20 милиони долари.

Додека Патриша Дуган во сегашната кандидатура на Трамп инвестираше повеќе од пет милиони долари, а претходно таа и нејзиниот поранешен сопруг Роберт веќе инвестираа во кампањата на Трамп во 2020 година. /МИА

притисни ентер