Сепак, патот до тој момент е долг и предизвикувачки, пренесе Дневник.
При развивање и тестирање на роботакси, јасно е дека безбедноста мора да биде на прво место, и иако Waymo на Google тврди дека нивната технологија, која ја нарекуваат Waymo Driver, е најдобриот и најбезбедниот возач во светот, роботаксиите се уште се далеку од совршени.
Доволно е да се потсетиме на сообраќајната несреќа за време на тестирањето на автономната технологија на Uber во која едно лице загина (вината е кај жената возачка, која беше зад воланот), по што компанијата го продаде својот оддел за автономно возење, како и несреќата по која едно лице остана под тркалата на роботакси на Cruise. После тоа, оваа компанија привремено престана да развива автономна технологија.
Меѓу растечкиот број компании што развиваат и тестираат роботакси е и Zoox на Amazon.
Надградба на софтвер
Кон средината на минатата година, тие беа под истрага за две сообраќајни несреќи предизвикани од автомобили во кои беше тестирана нивната технологија. Тие одеднаш закочија без причина, предизвикувајќи автомобилите зад нив да ги удрат. За среќа, никој не е сериозно повреден во овие несреќи, пишува CNBC.
Автономниот автомобил на Зукс неодамна беше вклучен во уште една сообраќајна несреќа во Лас Вегас - нивното возило погрешно го процени движењето на друг автомобил што ја преминувал улицата. Роботската такси-возила закочило, но веќе било предоцна, па судирот, како што нагласи Цукс, беше неизбежен.
Потоа компанијата го паузираше тестирањето за да спроведе истрага, а по истрагата, тие одлучиле да го надградат софтверот за нивните 270 роботакси за да спречат повторување на сличен инцидент во иднина. Надграден е систем за автоматско управување кој може неправилно да го процени движењето на другите автомобили, што го зголемува ризикот од сообраќајни несреќи.
Патем, за разлика од Вим и другите автономни возила кои навистина личат на класични автомобили, возилата на Зукс имаат специфичен дизајн, без волан и педали за гас и сопирање.