Нисан „370Z“ дебитираше пред повеќе од една деценија, па вљубениците во спортски автомобили веќе подолго време посакуваат наследник.
Иако се шпекулираше дека јапонскиот произведувач можеби се откажал од новиот спортски модел од „Z“ серијата, демант пристигна со Нисан „Z Proto“.
Како што самата ознака „Proto“ (Прото) вели, станува збор за некој врста на прототип на идниот сериски модел кој на пазарот ќе го замени „370Z“.
Нисан преку новиот модел сака да ја раскаже приказната за историјата на своите спортски модели, долга половина век, па во склад со тоа е и обликуван моделот „Z Proto“.
Затоа дизајнот на надворешноста изобилува со ретро елементи, а и жолтата боја во која е обоен автомобилот од промотивните фотографии потсетува на онаа која некогаш ја носеле „Z“ моделите.
Обликот на фаровите претставува уште еден ретро детаљ, по углед на Нисан „JDM 240ZG“ од седумдесеттите години на минатиот век.
„Z Proto“ е сепак модерен спортски автомобил кој е поставен на 19 инчни алуминиумски бандажи, а дека станува збор за возило од крајот на втората деценија од 21 век сведочат бројните аеродинамични додатоци, од кои некои се изработени од карбонски влакна.
Дека се работи за модерен автомобил, јасно е кога ќе се види во патничката кабина и се здогледаат дигиталните екрани на инструмент таблата и централната конзола.
И овде Нисан задржал некои ретро детали, како трите спортски аналогни инструменти на врвот од командната табла.
Кога станува збор за димензиите, должината на Нисан „Z Proto“ е 4.382мм, ширината 1.849мм, а висината 1.311мм.
Тоа знали дека автомобилот е малку подолг и поширок од „370Z“, ни и понизок од тој спортски модел.
Нисан го задржал и класичниот погонски систем, во кој, спротивно од актуелните трендови, нема електрични компоненти.
Станува збор за твин-турбо „V6“ во комбинација со 6 брзински мануелен менувач, што почитување на традицијата во времето кога поголем број спортски автомобили преоѓаат на автоматски или роботизирани менувачи.
Нисан се уште не ги открива спецификациите на моторот, но најави дека ќе има значително повеќе сила од погонската единица на актуелниот „370Z“ модел.
Се шпекулира дека станува збор за агрегатот кој го користи Инфинити „Q60 Red Sport 400“, а кој располага со 406 коњски сили.
Тоа би било значајно зголемување на силата во однос на актуелниот модели чиј 3.7 литарски „V6“ произведува 337 коњски сили.
Нисан се уште нема соопштено кога може да се очекува продукциска верзија на „Z Proto“, но според одредени најави сериски модел би требало да пристигне во наредните дваесетина месеци.