Најбогатиот Британец потрошил половина милијарда фунти на создавање нов автомобил , па се откажал (ФОТО)

Откако бил бомбастично најавен како револуционерна електрична новина, Дајсон го откажа проектот од непознати причини.

Ако се одвиваше според планот на веројатно најбогатиот Британец, оваа година ќе бевме сведоци на премиерата на модел што би бил најсериозниот ривал на Тесла, особено моделот X. Џејмс Дајсон го нарече проектот за развој на автомобили револуционерен, најавувајќи две милијарди фунти инвестиции, отворање тест-страници и центар за развој , но на крајот сето тоа запре во октомври минатата година.

И Дејсон не излезе неповреден. Тој потроши дури половина милијарда фунти, разви прототип со одличен погон и на крајот се откажа од се. Идејата на Илон Маск не се оствари на Островот, а кросоверот на Дајсон со опсег од фантастични 960 км не возеше. Штета што требаше да биде ексклузивен автомобил со неверојатна функционалност што го открива сега само за британскиот Сандеј Тајмс.

Автомобилот бил со кодно име N526, со пет метри во должина, и ширина до два метра, висок 1,7 метри со што навестуваше перформанси на кросовер што ќе го направеше еден од најскапите модели на пазарот. Објавена била и цената од околу 150.000 фунти.

Возилото од 2,6 тони достигнува 100 км на час за околу 4,8 секунди и може да вози до 200 км на час. Дајсон на крајот се откажа и реши да го зачува на безбедно своето богатство, проценето на повеќе од 16 милијарди фунти.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The Sunday Times Rich List: “This is the first one that ran. I drove it secretly in a screened-off compound we have here,” says Sir James Dyson. It is 11am on an early spring day at Dyson’s new research centre in Wiltshire and Britain’s best-known innovator — and now Britain’s richest person — is showing off his most keenly anticipated invention. Keenly anticipated, that is, until he scrapped it. He calls it N526, but to you and me it’s the Dyson car.⁠ ⁠ It’s the first time he has shown the seven-seater, electric SUV with a 600-mile range to anyone outside his firm — the picture, above, is the first to be published. It is also the first time he has confessed how devastated he is that it won’t take to the road. “There’s huge sadness and disappointment. Ours is a life of risk and of failure,” he says. “We try things and they fail. Life isn’t easy.”⁠ ⁠ To read more visit the link in our bio

A post shared by The Times and The Sunday Times (@thetimes) on

притисни ентер