Овој карактеристичен мирис е толку популарен кај возачите што е можно да се купат мириси со таа нота, а во некои земји се продава дури и мирисот Eau De New Car. Сепак, се чини дека тој мирис оди во историјата.
Според британскиот „Автомобил“, сè построгото законодавство спречува понатамошна примена на испарливи супстанции што го сочинуваат мирисот на нов автомобил. Во мирисот на автомобилот има осум хемикалии, поточно ацеталдехид, акролеин, бензен, етилбензен, формалдехид, стирен, толуен и ксилен.
Алергиските реакции, како што се иритација на очите, останување без здив и 'рчење, исто така се можни кај некои луѓе. И, од тој мирис е тешко да се ослободи бидејќи секогаш кога ќе се појават сончевите зраци, овие ароматични соединенија испаруваат од материјалот во автомобилот.
"Мирисот не испарува и исчезнува. Ќе испари во кабината, а навечер кога ќе се олади, ќе се апсорбира од површините. Следното утро кога ќе се загрее, повторно ќе испари и ќе имате мешавина од испарливи материи во просторот на кабината", објаснува Ник Молден од Emissions Analytics .
Најчестите појави на алергиски реакции се пријавени во Азија, а особено во Јужна Кореја каде овој феномен се нарекува синдром на гадење во автомобил. Тестот бил спроведен на 800 нови купувачи на автомобили и се покажало дека 51,5% од нив имале некој симптом. Затоа, токму во Кореја одлучиле да ја регулираат употребата на испарливи супстанции со закон, а истиот пат го следат во Јапонија, Русија и Кина.
Меѓу првите што реагирале биле од Форд, кој патентирал постапка за отстранување на мирисот на нов автомобил. Имено, во Кина, на секој десетти клиент не му се допаѓа овој мирис, според истражувањето J.D. Power . Очигледно, почнувајќи од следната година, емисиите на штетни материи од материјалите што се користат во внатрешноста на возилата ќе бидат повнимателно следени.
Затоа, единствениот начин за мирис во вашиот автомобил е последователната употреба на мирисите по личен избор.