Мерцедес во новата Ѕ класа има системи за препознавање патници (ФОТО)

Mercedes ќе ја претстави новата генерација на S-Class со низа презентации преку интернет. Првиот дел е посветен на системот MBUX.

Новата S-Class не се откажува од карактеристичниот надворешен дизајн, а уште помалку од луксузот. Станува збор за автомобил, кој што ќе продолжи да нуди невиден комфор во возењето, но сега со темелно ревидирани технологии и ентериер на возилото.

Конференциски повик, гледање филм на интернет и слушање музика, сето тоа го нуди новата S-Class, но на комплетно нов начин.

Ова е автомобил во кој главниот седи во задниот дел, па Мерцедес го дизајнира автомобилот со посебно внимание на задното седиште. Патниците позади на тој начин можат да уживаат и да ги користат истите богати функции на информации, забава и удобност како возачот и совозачот. Тие имаат пристап до три екрани на допир и голем број различни опции за контрола, вклучувајќи внатрешен асистент MBUX.

И ниту една иновација радикално не го смени начинот на кој се користи Mercedes-Benz во последниве години како интерфејс MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Со S класата доаѓа систем на втора генерација кој има можност да учи. Внатрешноста е подобрена со најмногу пет големи екрани, делумно со OLED технологија. Прилагодувањето сега е пренесено на ново ниво, така што 3Д-екранот на возачот нуди просторен дисплеј за прв пат со допир на копче, без да се носат 3D очила.

Асистентот за контрола на гласот „Еј Мерцедес“ сега може да направи уште повеќе, за да објасни каде е приборот за прва помош или како да го поврзете паметниот телефон преку Bluetooth. MBUX проверува и како се поставува детското седиште и се следи заморот на возачот. Безбедноста бара отпечаток од прст, препознавање на лице и глас, но и класичен ПИН.

Овој автомобил ве следи и кога сакате да излезете од автомобилот - ако друг патник е откриен во слепа точка, активното амбиентално светло станува дел од системот за предупредување и светка црвено.

Севкупно, внатрешниот асистент MBUX препознава до 20 контролни желби, додека седиштето на возачот и ретровизорите автоматски се прилагодуваат на големината на каросеријата. Покрај тоа, системите и уредите за дома може да се поврзат со возилото и можат да се контролираат преку глас, благодарение на функцијата Smart Home.

Изгледот на интерфејсот може да се индивидуализира со избирање на четири стилови на дисплеј (дискретен, спортски, ексклузивен, класичен) и три режими (навигација, помош, услуга), а кокпитот изгуби дури 27 класични прекинувачи. Клиентот може да избере и меѓу двата екрани за глава, каде едниот е со зголемена реалност (АР-ХУД).

Судејќи според тоа што е откриено досега, новата С-класа го воведува Мерцедес и целата автомобилска индустрија на ново ниво, исто како што тоа го прави со секоја своја генерација.

Новиот Јарис пристигна на европскиот пазар

Тојота официјално ја лансираше новата генерација на Јарис во Европа.

Јарис е прв модел на јапонската компанија кој е базиран на „GA-B“ механичката платформа од „TNGA“ семејството на Тојота.

Како што велат од овој произведувал, тоа ќе ги унапреди перформансите во возењето благодарение на ниското тежиште на автомобилот и за 37% поголемата крутост во конструкцијата.

Уште еден важен новитет во овој модел е хибридниот погонски ситем.

Станува збор за четвртата генерација на хибридниот систем на Тојота кој се сочинува од 1.5 литарски бензински мотор и уште два електромоторои и литиум јонски батериии.

Бензинскиот мотор произведува 92 коњски сили.

Еден од електромоторите праќа сила на предната осовина, а развива 80 коњски сили, додека другиот, помал агрегат служи за стартување на хибридниот погонски систем.

Вкупната сила на овој хибрид е 116 коњски сили, а од Тојота се тврдат дека автомобилот во комбиниран режим на возење просечно троши 3.7 литри на 100 километри.

Автомобилот од 0 до 100км/ч забрзува за 9,7 секунди, а од 80 до 120км/ч за 8,1 секунда, што е за две секунди подобар резултат од претходната верзија на Јарис хибрид.

Унапредени се и перформанските во возење на струја, па овој Јарис може да развие и до 130 км/ч возејќи само на електричен погон.

Исто така, зголемени се дистанците на кои возилото може да вози само на струја, особено во возење во урбаните средини, но не се објавени конкретни бројќи.

Инаку, во зависност од пазарот, новиот Јарис во Европа ќе биде достапен и со 1.0 литарски бензински мотор.

Хаос во болницата во Бејрут по страотната експлозија (Вознемирувачко видео)

Вознемирувачка и шокантна снимка од бејрутската болница е објавена по вчерашната страотна експлозија во која загинаа најмалку 100 лица, а се повредени над 4.000.

На снимката се гледа ранети граѓани , кои крварат во ходниците на болницата, додека медицинскиот персонал брза да им помогнат.

Турнири во Каунас и Валеснија како „загревање“ пред стартот на кошаркарската Евролигата

Кошаркарската Евролига по долгата пауза поради пандемијата од корона се турнири во Каунас и Валеснија ја најавува новата сезона.

Со организација на претсезонски турнири на кои ќе настапат некои од најдобрите клубови во најелитното натпреварување, Евролигата најавува дека најсилното европско кошаркарско првенство се враќа во погон.

Првиот настан ќе биде во „Жалгирио“ Арената во Каунас. На турнирот во Литванија, планиран да се одржи на 12. и на 13. септември, ќе учествуваат екипите на Армани од Милано, Панатинаикос, Анадолу Ефес, и домаќинот Жалгирис.

Потоа, вниманието на евролигашката јавност се сели во „Ла Фонтета“ во Валенсија, каде на 15. и 16. септември ќе играат екипите на Баерн од Минхен, Олимпијакос, Асвел и Валенсија, во улога на домаќин на овој собир.

„Знаеме колку пропуштија нашите посветени навивачи на Евролигата. Можам да ги уверам сите дека Евролигата не заборава на нив“- порачува претседателот на Евролигата, Жорди Бертомеу. „Со овие претсезонски натпревари не само што дава една таква можност, туку на играчите, персоналот, тимовите и нас како лига ќе ни даде шанса да се подготвиме колку што е потребно за официјалните игри во октомври. Со овие два турнири сите победуваат“.

На двата турнири ќе се игра по оној вообичаен турнирски систем. Два полуфинални натпревари, по кои наредниот ден. победниците ќе играат за трофејот, а поразените за третото место.

притисни ентер