Јужна Кореја е една од земјите каде што потрошувачите се добро заштитени. Локалното регулаторно тело KFTC (Корејска комисија за фер трговија) објави на своите официјални канали дека Tesla ги преувеличува можностите на своите автомобили. KFTC истакнува дека Tesla не била вистинита за „досегот на автомобили со едно полнење, споредбите на заштедите при возење наспроти автомобилите на бензин и перформансите што ги нудат Superchargers“.
Во своето соопштение за печатот, KFTC нагласи дека опсегот на автомобили на Tesla на ладно време може да се намали до 50,5 проценти, а Tesla не го споменале тоа во своите маркетинг напори. Интересно е што Tesla дава совети поврзани со зимското возење на својата официјална веб-страница, но не го спомнува влијанието на опсегот.
Во исто време, нагласува дека губењето на досегот не е карактеристично само за автомобилите на Тесла, па дури ни само за електричните автомобили. Тие нагласуваат дека се зголемува и потрошувачката на автомобилите кои користат фосилни горива, а со тоа им се намалува досегот.
„Автомобилите на бензин губат досег исто како и електричните, трошат повеќе гориво во зима отколку во лето“, вели Ив Расет, консултант од Квебек.
Tesla не даде официјална изјава, но забележливо е дека, откако биле казнети со 2,2 милиони долари, на официјалната веб-страница е додадено предупредување дека опсегот може да варира во зависност од различни фактори, вклучително и временските услови. Истото предупредување го има и Kia, но не и Hyundai.