Така катарскиот шеик побарал од рецепционерот во хотел во Дубаи да му набави подарок за сопругата. Кога зачудениот рецепционер прашал што да купи , шеикот смирено му рекол ,, Rolls Royce Ghost , најнов модел.” и побарал да му биде доставен до следната вечер.
Тој успеал да го најде најновиот модел на Ролс Ројс , но било невозможно за неколку часа да го превезе возилото од 300 000 долари , оддалечено 600 километри. Тогаш рецепционерот побарал помош од свој колега , кој превезувал карго со авиони . Но превозот чинел 90 000 долари.
Шеикот се согласил на цената и автомобилот бил навреме испорачан.
Неговата колешка морала да најде либанска фризерка , да ја убеди да ги откаже сите раборти , за да оди на крстарење со гостинка на хотел , која имала таква желба.
Овие врвни хотелски работници се дел од организацијата ,,Les Clefs d'Or,, кои се препознатливи по златните клучеви на униформата . Нивната мрежа е распространета во 80 земји и ги има околу 4 000. Нивното мото е да ги исполнат сите желби на гостите , се додека е морална , легална и возможна.
Еден од членовите се соочил со барање од гостин да најде парфем, кој е веќе потрошен и му дале празно и неозначено шишенце. Рецепционерот го однел шишенцето во парфимерија во Дубаи , каде од остатоците на парфемот , го создале саканиот мирис , за гостите да бидат воодушевени.
Велат дека мора да ги прочитаа гостите и да знаат што може од нив да очекуваат како барање , а тоа да го исполнат за најкус можен рок.