КАМПАЊА ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЈА: „ PUMPED WITH ENERGY (ИСПОЛНЕТА СО ЕНЕРГИЈА) – OPEL MOKKA ELECTRIC“

"Pumped with energy (Исполнета со енергија) – Opel Mokka Electric!" Ова е тврдењето на новата европска кампања на Opel за најпродаваниот електичен SUV на „Blitz“. 

• Полна со енергија: Mokka Electric „го заведува“ кабелот за полнење кој „танцува“

• Привлекува погледи: смел и елегантен дизајн на SUV бестселер моделот кој воодушевува

• Заклучок: Jung von Matt создаде извонредна рекламна кампања од 360°

"Pumped with energy (Исполнета со енергија) – Opel Mokka Electric!" Ова е тврдењето на новата европска кампања на Opel за најпродаваниот електичен SUV на „Blitz“. Opel Mokka е смела, елегантна и пред сè: електрифицирана. Mokka Electric не само што овозможува одговорно уживање при возењето со нула емисии, исто така висински привлекува погледи. Буди емоции и чувството „го сакам“. И исто како и Mokka Electric, клипот и сите придружни дигитални и печатени формати се издвојуваат. Бидејќи „ѕвездата“ покрај самата Mokka Electric, е светло жолт кабел за полнење што оживува кога ќе наиде на привлечниот SUV.

„Opel е прогресивен бренд – фокусиран на најважното. Ја водиме електрификацијата напред за да им овозможиме на нашите клиенти да уживаат при возење без емисија и инспиративна, привлечна мобилност. Сето ова е отелотворено во нашиот неверојатен SUV модел – Opel Mokka Electric – и совршено се одразува во новата кампања, каде што дури и кабелот за полнење е заведен од моделот. Можете да ја почувствувате енергијата што ја зрачи овој автомобил. И не само на ТВ, исто е во сите медиумски формати. Со своите перформанси, најсовремена технологија и дизајн, Opel Mokka Electric е исполнета со енергија!“, изјави Rebecca Reinermann, потпретседател за маркетинг на Opel.

“Pumped with energy” (Исполнета со енергија): Opel Mokka Electric го заведува кабелот – „кобрата за полнење”

Кампањата се одвива во живо низ Европа од 15 мај во различни медиумски формати. Во клипот, кој сега се емитува на главните ТВ канали, кабелот за полнење се лизга околу Mokka Electric како кобра, очигледно фасциниран од компактното, неконвенционално електрично возило на Opel. Прво, кабелот нежно се лизга преку смелиот и елегантен капак на мотор, а потоа ја проверува внатрешноста со целосно дигиталниот кокпит Pure Panel. Конечно, се отвора вратичката за полнење. “Chrging cobra” („Кобратa за полнење“) не покажува двоумење и се впушта да ја снабди Mokka Electric со енергија.

Daniel Schweinzer, извршен креативен директор на Jung von Matt HAVEL, изјави: „Многу брендови на автомобили практично ги кријат електричните кабли во нивната комуникација. Со нашата кампања за Mokka, го правиме спротивното: покрај главниот лик го истакнуваме и кабелот како симбол на електричната мобилност. И, се разбира, кабелот е веднаш заведен од Mokka - очигледно еден од најатрактивните електрични автомобили на пазарот“.

Јасна изјава: вредностите на брендот и карактеристиките на Mokka Electric накратко

Mokka беше првиот модел на Opel кој го носеше лицето на брендот Opel Vizor и Pure Panel кокпитот. И тоа беше првото возило во портфолиото на германскиот производител на автомобили кое беше достапно како електрична верзија уште од самиот почеток. Со тоа го отвори патот за понатамошните модели на Opel и столбовите на брендот – Modern German (Модерен германски дух), Greenovation и Detox (Детокс). Исто така, ужива постојана популарност и стана бестселер низ Европа. Минатата година целосно електричната верзија веќе сочинуваше 29 % од целата продажба на Mokka. Во Германија тој број беше уште поголем и изнесуваше 43 %.

Автомобилот е буквално полн со енергија - а одговорните во агенцијата Jung von Matt HAVEL, кои работат за Opel од почетокот на годината, сумираа што го карактеризира брендот и особено Mokka Electric во нивната прва кампања за производителот на недвосмислен, емотивен и допадлив начин.

Искусете ја Mokka Electric: на сите канали

Тврдењето „ Pumped with energy (Иполнета со енергија) – Opel Mokka Electric“ може да се види низ Европа на сите популарни канали: покрај ТВ-рекламирањето, Opel користи големо, дигитално рекламирање „надвор од домовите“, во градовите за да го привлече вниманието кон новата кампањата и Mokka Electric. Покрај тоа, видеата, рилсовите и слично ќе ја рашират веста на социјалните мрежи и другите дигитални канали. И, се разбира, рекламите со голем формат ќе се појавуваат во високо тиражните печатени медиуми.

Добитникот на наградата „Златен управувач 2021“ не само што ги привлекува погледите со својот смел, елегантен дизајн - тој импресионира и со своите перформанси. Електричниот мотор со 100 kW/136 КС и 260 Nm максимален вртежен момент овозможува моќно и тивко возење. Со батеријата од 50 kWh може да поминете до 338 km без емисија на штетни гасови според WLTP. Регенеративниот систем за сопирање ја прави Mokka Electric уште поефикасна. Ова овозможува да се поврати енергијата при возење или сопирање. А батеријата може да се наполни до 80 проценти за околу 30 минути користејќи станица за полнење со директна струја од 100 kW.

Додик: Ќе побарам од Србија и Вучиќ поддршка за разидување на Република Српска од БиХ

Претседателот на Република Српска Милорад Додик синоќа изјави дека ќе побара од Србија да разбере дека Република Српска мора да оди по патот на одвојување од Босна и Херцеговина, поради Резолуцијата за Сребреница.

Додик рече дека, без разлика што резолуцијата на Генералното собрание на ОН не е обврзувачка, таа ќе биде отфрлена бидејќи нејзината содржина бидејќи ја сметаат за политички мотивирана. Да се ​​биде политички мотивиран на овој начин не придонесува за стабилизација на односите во Босна и Херцеговина, особено за стабилизација и нормализирање на бошњачкиот и српскиот народ, изјави Додик за сараевската телевизија „Фејс“.

„Мислам дека Вучиќ работи добро, дека е одговорен државник на Србија и дека го разбира контекстот во кој секоја осуда на српскиот народ ја затвора можноста за некои идни развојни позиции на самиот народ“, рече Додик.

Претседателот на Република Српска најави дека ќе му предложи на Вучиќ РС и Србија заеднички да ја отфрлат резолуцијата на Соборот на српскиот народ, што ќе се одржи веднаш по гласањето на резолуцијата.

Дoдик најави и дека ќе побара Србија, како меѓународно призната земја и членка на ОН, формално да продолжи да ги оспорува елементите на таа резолуција.

Сакаме Србија да разбере дека треба да одиме по патот на одвојување во Босна и Херцеговина, рече Додик, а на забелешката на новинарот дека бара Србија да ги поддржи во отцепување, тој одговори дека тоа не е отцепување, туку разделување.

На повтореното прашање дали од Вучиќ на Саборот јасно ќе биде побарано да ја поддржи РС во отцепување, тој рече дека немаат план за отцепување, туку дека сакаат да одат на раздвојување.

„Има ентитетска линија... Раздвојување е да ги преземеме сите функции што ги имаме, да обезбедиме пари во буџетот за сите вработени што работат во Министерството за одбрана, да ги повлечеме војниците, да ги повлечеме луѓето што работат во Централната изборна комисија, да прогласиме дека нема да се спроведуваат одлуките на судот и обвинителството и кој и да е орган на Босна и Херцеговина на територијата на Република Српска“, посочи Додик. /МИА

Австрија домаќин на конференција посветена на системи за автономно оружје

Во Виена денеска почнува дводневна меѓународна конференција за системи за автономно оружје, јави ДПА.

Министерството за надворешни работи испрати покани за конференцијата на тема „Човештвото на крстопат: Автономни системи за оружје и предизвикот на регулативите“ откако експертските разговори под покровителство на Обединетите нации во Женева во последните 10 години не доведоа до разговори на дипломатско ниво.

На форумот се очекува да присуствуваат претставници од околу 130 земји, како и од Обединетите нации, невладини организации и истражувачки институти. Системите за оружје, кои самостојно таргетираат и ангажираат цели користејќи вештачка интелигенција, се во центарот на дискусијата, особено со оглед на конфликтите во Газа и Украина.

На дневен ред се и прашања како што се употребата на технологии за вештачка интелигенција од страна на терористите и опасностите од трка во вооружување со системи за вештачка интелигенција.

Ќе биде подготвен извештај до генералниот секретар на ОН Антонио Гутереш за следната седница на Генералното собрание на ОН. /МИА

Во ЗОО Скопје се роди двогрба камила

Во Зоолошката градина во Скопје се роди двогрба камила од фамилијата Бактријан.

- Нашето ново бебе. Во фамилијата Бактријан двогрби камили имаме подмладок, оваа преслатка млада дама, која е второ дете на Карло и Мираи. Се роди на 03 април и по краток карантин со мајката, веќе ужива во пролетните сончеви денови, стои во објавата од Зоолошката градина на Фејсбук.

Фото: Фејсбук на ЗОО Скопје

притисни ентер