Италијанска класична лимузина во ново, електрично издание (ФОТО)

Класикот на Алфа Ромео смело влезе во новиот милениум и, што е најважно, не изгуби ниту една од нејзините безвременски спортски елеганции во потрагата по нови технологии. Напротив.

Основата е Alfa Romeo Giulia GT Junior, убавица од шеесеттите и седумдесеттите години што ја создаде Џорџето Џуџаро. Тука се расклопува до последниот штраф. Потоа беше повторно изградена со користење на само 10% од старите компоненти. Основата е сега алуминиумска и школката е со карбонски влакна. Воведени се и нови технологии како што се LED светла, додека купувачот ќе може да избере од неколку варијанти на суспензија, од спортски класик потпишан од Билштајн до прилагодлива воздушна суспензија.

И оваа персонализација не запира затоа што ентериерот е направен според желбите и стилот на сопственикот. Имено, пред последното поставување на седиштето и арматурата, компанијата ќе го скенира телото на сопственикот и ќе ги прилагоди позициите на одделните елементи според неговата форма. Инфозабавата е во духот на времето, така што дизајнот е пред функционалноста, што се преведува во дијагонала од само 3,5 инчи.

Новото име е Гтелектрик Алфа Ромео и го претставува Тотем Автомобили. Филозофијата е јасна, ова е уште еден класик кој има ново срце, се разбира електрично. И тоа значи дека можеби тој изгубил малку шарм во звучното искуство, но сега е далеку поконкретен на пат.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BAD ASS #totemautimobili #craftedbyhand #design #alfagt #led #gtelectric #carbonfiber #restomod Ph: @fabiodevilla.it

A post shared by Totem Automobili (@totem.automobili) on

Погонот испорачува 526 КС и 940 Nm, кои во комбинација со 350 кг тешки батерии од 50,4 kWh, значи дека стигнува на 100 km / h за 3,4 секунди. Возењето лесно ќе оди до  350 км со едно полнење на батеријата.

Автомобилот требаше премиерно да се прикаже оваа година во Гудвуд, но со откажувањето на фестивалот е реално да се очекува тоа да се случи најрано кон крајот на летото или дури подоцна.


притисни ентер