Доаѓа од Bugatti, а се работи за автомобил наречен Chiron Super Sport 300+1, а ќе го означи крајот на серијата од 30 примероци направени по повод достигнувањето на брзинскиот рекорд, но и успешното соборување на рекорд во брзина. Возејќи со речиси 500 km/h, Bugatti се повлече од понатамошните натпреварувања, но сепак покажа дека е способен да создаде еден од технолошки најнапредните автомобили на денешницата. И најбрз.
Тоа беше во 2019 година, а денес беше прикажан последниот примерок во верзија со отворен карбонски дел и детали во портокалова боја. Честа да го извози од фабриката му припадна на Енди Валас, тест-возач на Bugatti и првиот и единствен човек кој возел над 490 km/h во сериски автомобил.
Во долгата историја на Bugatti постоеле возила кои дефинирале одредени епохи. Напредните трки Type 35, Type 41 Royale го редефинираа раскошот, Type 57 SC сет-дизајн одредниците, а сега Chiron Super Sport 300+ се тркаше со брзини незамисливи за сериски автомобил.
За потсетување, Chiron Super Sport 300+ има мотор 8.0 W16 со моќност од 1600 КС, што предизвика бројни промени во другите делови од механиката. Задниот дел на автомобилот е издолжен за 25 см во духот на специјален автомобил со долга опашка, сè за да се обезбеди подобар ламинарен проток на воздух.