Хируршки ќе се кастрираат педофилите на Мадагаскар

Парламентот на Мадагаскар одобри нов закон со кој ќе се овозможи хируршка кастрација на осудените педофили, пишува Дејли Меил.

Според новиот закон, оние што ќе бидат прогласени за виновни за силување на дете помало од десет години, ќе бидат подложени на хируршка кастрација и ќе бидат осудени на доживотен затвор.

Доколку жртвата е на возраст од десет до 13 години, сторителот ќе биде хемиски кастриран, додека малолетниот сторител ќе избегне кастрација.

Ова е големо заострување на законот, имајќи предвид дека според досегашната законска регулатива, ваквите кривични дела предвидуваа полесни казни и некаква општокорисна работа.

Предлог-законот е предложен од претседателот на Мадагаскар, Андри Рајоелина минатиот месец, што исто така беше едно од неговите клучни предизборни ветувања за време на минатогодишните избори.

Меѓународните организации го критикуваа новиот закон. Тигер Чагутах, регионален директор на Амнести интернешенел за Источна и Јужна Африка, рече дека „во Мадагаскар случаите на силување се недоволно пријавени и дека има стигматизирање на жртвите и недоверба во судството“, објавија локалните медиуми.

„Спроведувањето на хемиска и хируршка кастрација, што претставува сурово, нечовечко и понижувачко постапување, како казна за оние кои се прогласени за виновни за силување малолетници, нема да го реши проблемот и не е во согласност со уставните одредби на Мадагаскар против тортура и друго малтретирање како и со меѓународните стандарди за човекови права“, рече тој.

Претходно овој месец, Казахстан, исто така, најави дека може да воведе хируршка кастрација на осудените педофили.

Кијану Ривс посетил фабрика за ауспуси во Словенија и одржал таен состанок

Кијану Ривс последните денови ги помина во Словенија, а петокот и саботата ги помина во Прелук, кај Опатија, а потоа се упати кон Љубљана.

Познатиот актер беше воодушевен од Кварнер, кој го посети во друштво на филмскиот продуцент Гард Холингер, со кого во 2011 година ја основаа американската компанија „Arch Motorcycles“.

Ривс бил во Словенија поради неговиот бизнис со мотоцикли. Имено, според словенечките медиуми, Ривс одржал тајна средба со сопственикот на компанијата Акраповиќ, еден од најпознатите светски производители на издувни системи. Покрај тоа, тој ја посети и фабриката за аусуси, а по средбата во Љубљана се упатил кон аеродромот и во неделата наутро заминал од Словенија.

Киану е нормално љубител на мотори, па не случајно го избрал Прелук. Имено, таму се одржало светското првенство во мотоциклизам, а хотелот во кој престојувал се наоѓа во близина на Опатијската кривина. Освен тоа, недалеку од Риека се наоѓа и тркачката патека Гробник, поради што постои можност актерот повторно да го посети Кварнер.

Извор: Индекс

„Google“ исклучува уште една популарна апликација

Апликацијата „Google Pay“ се исклучува во Соединетите Држави.

Самостојната верзија на апликацијата „Google Pay“ веќе нема да биде достапна за американските корисници по 4 јуни оваа година.

Наместо тоа, корисниците се охрабруваат да се префрлат на „Google Wallet“. На другите пазари, апликациите сè уште ќе биде достапна.

Со исклучувањето на „Google Pay“, функциите како што се „P2P“ плаќања, наоѓање и нудење попусти и управување со банкарски сметки исто така ќе исчезнат.

„Google Wallet“ ќе стане главна услуга за безбедно складирање на информации од кредитни картички и лични документи. Паричникот се користи пет пати повеќе од „Pay“ во САД.

На корисниците им се препорачува да ги префрлат своите средства и податоци на „Wallet“ или да забранат сметка до 4 јуни.

Извор: Б92

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

притисни ентер