И покрај предизвиците, од компанијата нагласуваат дека се добро позиционирани благодарение на нивната технологија и стратешките планови.
„Тоа не ни го олеснува животот“, рече Ралф Брандштетер, член на управниот одбор на Volkswagen одговорен за кинескиот пазар, зборувајќи за влезот на технолошките гиганти во кинеската автомобилска индустрија.
Германскиот производител на автомобили, сепак, останува уверен во својата способност да се натпреварува со новите ривали и да освои дел од колачот на пазарот во Кина. Нивната развиена технологија и богатото искуство на глобалниот пазар претставуваат значајна предност во оваа трка.
„Почнува сезоната на плејофот“, метафорично додаде Брандштетер, мислејќи на елиминациската фаза во спортските натпревари. „Некои компании може да нѐ стигнат, но не сите ќе преживеат“, предупреди претставник на Фолксваген, навестувајќи дека борбата на кинескиот автомобилски пазар ќе биде безмилосна.
Агресивна офанзива на нови модели на кинескиот пазар
Групацијата Фолксваген најави амбициозна производствена офанзива со дури пет нови модели на возила на саемот за автомобили во Шангај. Повеќето од овие модели наскоро ќе влезат во фаза на сериско производство, што ја покажува решеноста на германскиот производител да го зајакне своето присуство на најголемиот светски автомобилски пазар.
Меѓу претставените возила, се издвојува модел од многу конкурентната компактна класа, кој е наменски дизајниран да се натпреварува по цена со домашните кинески производители. Според Brandstetter, ова возило на кинескиот пазар би требало да чини околу 17.000 евра.
Кинески производители со нереални цени
Шефот на брендот VW, Стефан Меха, предупреди дека цените на автомобилите во Кина се голем проблем за странските производители. „Возилата на конкурентите се опремени со технологија, но нивните цени не се реални“, тврди Меха.
Според неговата проценка, за да се добие реална слика за трошоците и вредноста, кинеските автомобили всушност би требало да чинат двојно повеќе од сегашните пазарни цени. Оваа ситуација создава дополнителен притисок врз традиционалните автомобилски гиганти како Фолксваген.
Фолксваген, долго време доминантен странски производител на автомобили во Кина, се соочува со се поголеми предизвици додека пазарот се трансформира кон електрични возила и напредни технологии за автономно возење. И покрај ова, компанијата е решена да ја брани својата позиција преку иновации и стратешки инвестиции.